,,Основи на актьорското майсторство,техника на речта и изкуството на комуникацията“
,,Актьорско майсторство. Театрално-психологическа работилница“
Актьорско майсторство.Курс за напреднали.
Ораторско майсторство: Тренинг „Техника за работа с вокално-речевите характеристики на гласа“
Ораторско майсторство и презентационни умения
Успешни в спора! Тренинг за аргументация и полемика
,,Практическа психология: Тренинг увереност.“
Практикум по асертивно поведение
СТРЕС МЕНИДЖМЪНТ – Управление на стреса и работа с различните психични състояния
Тренинг ,,Устойчиво поведение в сложни ситуации
“Управление на емоциите. Тренинг за емоционален самоконтрол.
Психология на лъжата – как да разберем кога ни лъжат ?
МУЗИКОТЕРАПИЯ или лечение чрез музика
Социалната фобия – страхът за който не е прието да се говори. – прод. 2 месеца
,,Мъжете и жените-екология на отношенията“
Как да управляваме мъжете?Тренинг
,,Психологическата готовност на детето за училище“- Част 1
Тренинг ,,Психологическата готовност на детето за училище“- Част 2
Тренинг ,,Ефективният родител –как да възпитам победител – моето дете е юноша“
Тренинг ,,Бизнес интуиция – как да привличаме парите“
Активни продажби – начален курс
„Cтyдeни oбaждaния или тъpceнe нa ĸлиeнти пo тeлeфoнa“
Тренинг продажбиЕфективни методи и техники на продажбите.
Практикум.Техника на продажбите – прогнозиране поведението на клиента
Супервайзор. Тренинг за напреднали
СУПЕРВАЙЗОР 101 – основни навици и умения
Ефективното управление на “Салон за красота”
Технология за продажба на IT, телекомуникационни и инженерни системи на корпоративни клиенти
Професионални технологии в продажбата на мебели.
Тренинг ,,Ефективната работа с търговските вериги”. Как да преборим Buyer-a.
Мърчандайзингът като инструмент за стимулиране на продажбите
Бизнес тренинг ,,Работа с ,,трудни‘‘ клиенти и сложни ситуации
Работа със забележките и коментарите на клиента.
Практикум12 практически способа за работа с възраженията в продажбите
Е-Наръчник за работа с възраженията и съпротивленията при продажбите
Изкуството на телефонните разговори в продажбите и обслужването на клиентите
Над 400 нискобюджетни маркетингови идеи, методи, способи и инструменти за увеличаване на продажбите
23 метода за успешно провеждане на преговори
Контактната точка в магазина – избор и предназначениеАлгоритъм и методи на работа с възраженията
,,Тайм мениджмънт – управление на личната ефективност“
,,Практически аспекти при воденето на преговори“
Мениджмънт на туристическата и хотелска анимация
Networking. Методика за установяване на бизнес контакти и завързване на запознанства
Управление очакванията на ръководителите
Методика за установяване на бизнес контакти и завързване на запознанства
Съвременни технологии за провеждане на интервю при подбор на персонала
Тренинг за сплотяване на екипа – Продължителност: 1,5 часа
Тренинг за сплотяване на екипа – Продължителност: 3,5 часа
Тренинг за сплотяване на екипа – Продължителност: 6 часа
Решаване на проблемите в екипа с помощта на ситуационният анализ
10 способа за повишаване мотивацията на персонала
Карта /фотография/ на работното време
Методика за определяне склонността на човека към зависимости/наркотици, алкохол, хазарт/
Методика за изучаване на социално – психологическия климат в колектива
Формиране на социални компетенции за работа в екип
Е-Помагало за организиране на интересен и запомнящ се корпоративен празник (101+15)
Методика за оценка неблагонадеждността на персонала
Методика за оценка на социално-психологическото ниво на групата
CASE-интервю, или ситуационно интервю
Стресово и Brainteaser-интервю