Помагало по имейл маркетинг

Помагало по имейл маркетинг за напреднали

 

Това помагало ще ви помогне да развиете вашите email маркетингови кампании като се фокусира върху редица въпроси, като разкриване на разпространените грешки, използване на правилен поведенчески таргетинг, интеграцията на писмата с вашата офлайн дейност и оценка ефективността на вашия email маркетинг. На базата на това вие ще можете да създадете работеща стратегия за email комуникация, да оценявате текущите показатели на вашите email съобщения и ще знаете как да развивате email канала в бъдеще.

Много практика

Електронната поща все още е едно от важните средства за връзка с клиентите, но вие трябва да направите вашите съобщения  открояващи се, така че потребителите наистина да искат да ги четат.

Този практически курс ще демонстрира как резултатите могат да бъдат значително подобрени чрез решаване на определени въпроси в рамките на всички аспекти на имейл-маркетинга, планирането, поставяне на реалистични цели и разработка на стратегии, което позволява имейлите ви да достигнат до вашата целева аудитория, и тестването, което позволява да се убедите, че постоянно можете да подобрявате своите кампании, повишавайки резултатите и рентабилността.

Изисквания: Вие трябва да имате опит в email-маркетинга

За  кого е предназначено помагалото?

Помагалото идеално подхожда на тези които опит в email-маркетинга, но се стремят да повишат знанията си в тази област или за тези които управляват email-маркетинга и желаят да  подобрят показателите на своите кампании.

Защо именно това помагало?

Помагалото е съставено не от теоретици, а от практикуващи специалисти, които провеждат много кампании и има какво да споделят.

Какво ще научите?

  1. Кои са основните причини за нисък коефициент на отваряне на писмата?
  2. Как да общуваме с клиентите чрез email маркетинга?
  3. Welcome-email. Как да направим първо впечатление?
  4. Как да увеличим прочитането на email писмата чрез добре обмислен pre-header?
  5. Как да превърнем своите цели в потребности на клиента?
  6. Атмосферата в писмата
  7. Правилната реактивация или как да върнем клиента?
  8. Как да увеличим повторните продажби с помощта на email писмата?
  9. Как да намалим незавършените покупки?
  10. Какво е това тригерно писмо и 15 примера за такива писма.
  11. GIF-анимациите в писмата
  12. Email-маркетинг за жени
  13. 65 идеи за email маркетинга
  14. Примери на email писма
Допълнителна информация
Цена /без ДДС/  120 лева
Приблизителен обем, страници 80 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 510001