Много продавачи се интересуват от въпросите: Как да стана добър продавач? Как да науча тайните на успешните продажби? Как да повиша своята ефективност? Какви методи и техники на продажбите най-добре да използвам?
Но най-малко се замислят над основния въпрос: Какво е това истински продавач?
Действително, какво е това истински продавач?
В магазина ние избираме нужните продукти, а момичето в униформа ни ги „дава“, а не продава. Тя по същество е само касиер.
Ако хората купуваха всичко, което им предлагат, то продавачите щяха да изчезнат, щеше да има само касиери. Но работата е там, че човек не винаги знае, че иска нещо, а ако знае, то не знае какво точно.
И сега тук идва продавачът, мениджърът, търговският агент. Като ги обединява едно: всеки от тях знае за своя продукт, знае на кого е нужен, и разбира се, умее да го продава правилно.
Някои не осъзнават, че продавачът е много важна и уважавана професия. В края на краищата, ако продавачите спрат да продават, целият финансов свят ще бъде в застой. Голяма част от икономиката лежи върху плещите на продавачите-професионалисти. Защото няма друго действие, освен продажбите, което да носи пари.
Но това не е толкова просто. Добри продавачи има малко. Просто погледнете някоя трудова борса, или отворете вестник или сайт и погледнете в раздел „Търси се“. Ще видите, че такава златна рибка, като добър продавач, искат да получат много фирми. И търсенето на добър продавач винаги е било и ще бъде високо, защото човек винаги е продавал и винаги ще продава.
Защо продавачите–професионалисти са малко? Отговорът е едновременно прост и сложен. Работата на продавача е свързана с огромно количество стрес и напрежение. Някои, отивайки на работа, не отчитат този факт и „изгарят по време на работа“ за няколко месеца, отиват си, а работодателят търси нови продавачи.
Работодателят търси за продавач в своята компания смел, инициативен, високо организиран, интелигентен човек, който знае как да намери общ език с хората, умее да работи в екип, открит е за общуване и винаги е готов правилно да реагира на изискванията на администрацията на фирмата.
Професионалният продавач! Кой е той? Как се става такъв? Как се овладяват ефективните методи и техники на продажбите?
Ако Вие вече четете това, значи все пак нещо Ви е довело до тази страница, и ние сме използвали времето си ползотворно.
Само бъдете внимателни към нашите думи и ще постигнете много.
И така, ако сте решили да навлезете в морете под название „Продажби“ и да разберете ефективните методи и техники на продажбите – смело вървете след нас.
В този практикум ние ще покажем всички най-важни съставни на успешния продавач, ще споделим своя опит и ще разкажем за негласните методи на продажбите, за които не във всяка книга се пише.
Съдържание на Практикума “Ефективни методи и техники на продажбите
Допълнителна информация | |
Цена /без ДДС/ | 220 лева |
Обем, страници | 32 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 110003 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!