Известни са ни около сто типа различни купувачи, но най-много ни допада работата с клиентите на основа поведенчески фактори. Ще ви покажем класификация на 8 типа купувачи и доказани методи, които влияят на решението им за покупка …
Обикновено се смятат за лоялни клиентите, които правят повторни покупки. Въз основа на това убеждение, всички програми за лоялност са предназначени да помогнат с отстъпки, бонуси или други специални оферти за мотивиране на клиентите да направят повторна покупка...
Доволни ли сте от резултата на своите програми за стимулиране на продажбите? Производителите и дистрибуторите често използват тази техника, в опит да се разработи уникална мотивационна оферта за продажба на конкретни продукти или услуги. Една от грешките …
Тези 100 маркетингови идеи прилагат повечето канадски предприемачи за развиване на своя бизнес. Ще отбележим, че това не са маркетингови идеи, а елементи на сценарий за действие на компанията на целевия пазар. Тези елементи с успех могат да се използват за решение на тактически маркетингови задачи …
Вие инвестирате време, енергия и въображение , а в замяна получaвате много пари – казва Levinson – „партизанският маркетинг“ е превърнал търговията от изкуство в наука. В нейната основа лежат законите на човешкото поведение…
Сега ще узнаете 100 способа за увеличаване на обема на продажбите от Kelley Robertson, които той описва в книгата си «Stop, Ask & Listen. How to welcome your customers and increase your sales» (Спри, попитай и слушай. Как да посрещнеш своите клиенти и да увеличиш продажбите)...
Тези 30 нискобюджетни маркетингови методи за увеличаване на продажбите можете да прилагате практически във всеки бизнес. Те са достатъчно прости и изискват от вас само малко време за тяхното внедряване…
Повечето продавачи са претоварени от информация за своите продукти и се стремят да научат за тях колкото може повече. Несъмнено, вие трябва да знаете за продуктите си, но само това не е достатъчно…
Дейл Карнеги е един от основателите на теорията на комуникацията, научните изследвания на психолозите по онова време в практическата област, разработил е своя собствена концепция за безконфликтна и успешна комуникация …
Както знаете, директните продажби са този вид търговия, когато продажбата на стоки се извършва чрез индивидуални контакти. Директните продажби включват демонстриране на стоката и препоръки за използването и, дават възможност …
Според статистиката 64-85% от зрителите най-често купуват след като видят рекламен клип. Това се случва, независимо от местоположението и демографската принадлежност на клиентите. Как да използвате ефективно видео технологията в продажбите, ще научите сега…
Всеки от нас попада под влиянието на референтна група, което може да се прояви в три форми…
Всеки ден потребителите вземат многество решения за това, какво да купят. Продавачите изучават потребителите поради факта, че те трябва да вземат решения за това какво, къде и колко да продадат…
Изследванията показват, че при закупуване на мебели клиентите разглеждат средно 4-7 магазина преди да вземат решение. И както сочи практиката, големината на асортимента или нивото на цените в посещаваните магазини много слабо се отразява на тази цифра…
Процесът на вземане на решения от клиента обикновенно преминава през определени етапи. Три такива етапа имат място до приемане на решението, а четвъртия настъпва след като решението е взето. Тези етапи са различни дори при осъществяване на прости сделки…
Ще разгледаме основните етапи от процеса на избор от клиентите в магазина и купуването на стоки. Когато ще говорим за етапите на процеса на покупките, помнете, че клиентите не е задължително да минат през всички етапи в този ред. Например, отначало клиента решава…
В цялостната поведенческа реакция на всеки жив организъм, потребностите, мотивацията и емоциите са в неделимо единство, въпреки, че съдържателно, и експериментално те могат да се разделят, тъй като отразяват активността на дори и тясно взаимодействащи, но специализирани отдели на централната нервна система…
Мъжете и жените се различават практически във всичко, така, че те не трябва еднакво да извършват и покупки. За мъжете е прието да се мисли, че не обичат да ходят по магазините и го правят много рядко. В резултат на това общественно мнение, цялата търговска система …
Типове поведения на потребителите при приемане на решения за покупка
Поведението на потребителя значително се променя в зависимост от това, каква стока купува. Колкото по-сложно е приемането на решение за покупка, толкова повече купувачите са необходими и толкова по-внимателно се държи потребителя…
Ежедневно потребителите вземат много решения за това, какво да купят. Повечето големи компании изследват процеса на вземане на решения за покупка, за да разберат: какво, къде,как и защо купуват потребителите…
Оценките на икономическата стойност на продукта са достатъчни, за да оправдаят цената само тогава, когато ние се занимаваме с високо квалифицирани и опитни купувачи (например, снабдители на големи фирми)…
Културните ценности са значим фактор за реакциите на потребителите на маркетинговите стимули. Постигането на специфична реакция, или желано поведение на потребителите , предполага знанието за специфичните културни ценности и умението да се използват…
Въпреки ,че терминът „психо графика“ включва в себе си стотици параметри, които формират нашето вътрешно „аз“, най-актуалните области за реклама и маркетинг са следните: възприятие, обучение, мотивация, отношение, личност и стилът на живот…