През последната една година много организации разбраха че пасивните продажби са вече минало. Как да се построи ефективно работеща система за активни продажби? Кои са ключовите фактори определящи успеха на активният търговец? …
Без телефон е невъзможно да си представим съвременния делови живот. По-голямата част на успешните бизнес контакти започва с едно телефонно обаждане, неуспешните също. Обикновено резултата е 1:10 в полза на продавача...
Много продавачи се интересуват от въпросите: Как да стана добър продавач? Как да науча тайните на успешните продажби? Как да повиша своята ефективност? Какви методи и техники на продажби най-добре да използвам? …
Не е достатъчно само да имаш стока. Трябва да можеш и да я продаваш!!!
Бизнес-тренингът ,,Техника на продажбите“ е уникално съчетание на методики и инструменти, необходими на всеки търговец. Умението да прогнозирате поведението на клиента е секретът за бързо развитие и увеличаване на продажбите ви! …
По принцип във фирмата супервайзори стават търговци които са демонстрирали високи резултати в продажбите. Но добър търговец все още не означава добър ръководител.
Както пред начинаещият супервайзор, така и пред опитният възникват доста въпроси:
Много хора искат да постигнат успех в работата си, но по пътя си срещат много препятствия, които трябва да преодолеят. И срещу всяко препятствие стои въпросът ,,КАК“.
Управлението на екипа търговски представители в условията на …
Практическо ръководство за собственици, управители и мениджъри на салоните за красота, СПА-центрове, козметични, фризьорски и медицински центрове
Всяка дейност за да е успешна изисква определени навици и умения. В съвременните условия за да успее в бизнеса, човек трябва не само да е добър специалист в професията, но и добър мениджър, маркетолог и търговец. За кого е този тренинг ?
Training Center IJ представя на вашето внимание методика за продажба на корпоративни IT, телекомуникационни и инженерни системи и решения, а също така и съпътстващите ги услуги.
Методиката подробно разглежда класическите етапи на директните продажби:
Независимо от асортимента и цените при избор на мебели, клиентът се стреми да посети няколко магазина ( като минимум, за да се убеди) преди да вземе решение. По този начин е възможно да бъде клиент във всеки един от посетените магазини.
За това основната задача на всеки мебелен магазин е да работи по „задържането“…
Работата с търговските вериги днес за много фирми-доставчици не е розова перспектива за бъдещето, а сиво настояще, където производителите постоянно се сблъскват с предизвикателството което заплашва не само рентабилноста, но и устойчивоста на компанията като цяло. И всеки участник в този доста привлекателен пазар трябва да реши как ще оцелява …
Целта на курса „Мърчандайзинг“ е изучаване на закономерностите, определящи поведението на потребителя и инструментите за въздействие в търговията на дребно. При реализацията на поставените цели участниците в курса ще придобият необходимите знания, умения и навици.
В процеса на обучение участниците ще знаят:
,,Минимум теория, максимум практика‘‘
Едно от най-важните умения на мениджърите по продажби е правилно да общуват с така наречените „трудни“ клиенти. В края на краищата, ако те просто ги игнорират, компанията може да загуби голяма част от оборота си. Умението професионално да се работи с тях, съществено ще увеличи продажбите.
В какво се състои основната задача на продавача? Да убеди клиента да направи покупка. Безусловно, това е така. Да убедите клиента, че вашия продукт и услуга са му нужни и това е стойностна покупка. Над тази задача всички продавачи работят всеки ден. Всеки ден те се опитват да убедят клиентите, отново и отново им разказват за
Цели тренинга: