Курс по практически маркетинг

Днес всичко се определя от пазара. Винаги, когато сме изправени пред трудности и препятствия, си казвам: “Слушай пазара, слушай гласа на клиента си”. Истината е, че всеки път, когато нещата не вървят, трябва да се връщаме в основата на всичко…Защото не ние, а клиентите определят създаването на търговските марки, образите, на практика всичко- клиентът го прави- в това е същността!

„Истината е, че марките на любовта се създават и притежават от хората, които ги обичат, там където имате влюбен потребител, имате и марка на любовта!”

Моите марки на любовта: Ще Ви разкажа повече за тях на курса!

Задача за утре:

Запознайте се с поне 3 /трима/ ваши потребители тази седмица. Говорете с тях, чуйте какво имат да ви кажат.

Изберете 3 /три/ компании от Вашия бранш. Проучете как създават емоционални взаимоотношения със своите клиенти.

Напишете Вашите 5 марки на любовта- разкажете ни за тях.

Имаш три секунди, за да ме впечатлиш. Три секунди- да стигнеш до мен и да ме накараш да се влюбя в твоята търговска марка!

Този тренинг е за всеки, който иска:

  • Да създаде или да развие една търговска марка- да я направи обичана от потребителите и вдъхваща доверие
  • Да разбере психологията на своя потребител, да реализира емоционална връзка между бранда и клиента
  • Да създаде привличане към продуктите/услугите си, които ще накарат потребителите да се връщат отново и отново при вас.
  • Да се научи не просто да привлича клиенти, но да участва в техния живот. Да присъства в домовете им, да пазарува с тях, да ги наблюдава, да говори с тях, да бъде част от живота на своя потребител
  • Да разбере как една марка може да бъде не просто купувана, но истински обичана, отвъд разума
  • Да се научи да мисли креативно, да търси възможности там, където всички останали съзират заплахи и слабости
  • Да превърне себе си не просто в успешен човек, а в „марка на любовта” за множество хора. Тогава всичко, което създавате ще бъде „марка на любовта”.

Този тренинг е за всеки специалист по маркетинг  собственик на бизнес, търговец или изобщо човек от бизнеса, който си задава въпроси:

  • Как да си проправим път през хаоса от информация?
  • Как смислено да се свържем с потребителите?
  • Как да създадем взаимни преживявания?
  • Как да убедим хората да ни се посветят за цял живот?
  • Как да направим света едно по-добро място?

Има само един начин да успеем във времето на „икономиката на вниманието”- Да спрем да тичаме след всяко модно увлечение и да се съсредоточим върху създаването на трайни и емоционални връзки с потребителите. Ако към нищо не сме лоялни- значи си падаме по всичко, значи сме се изгубили в морето от информация.

Този тренинг е за всеки, който смята, че:

НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА!

Допълнителна информация
Лектор  Десислава Тенева
Цена (група) Поискай оферта
Фирмен коучинг Да
За записване ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg
Брой участници в група 8-16
Програма Адаптивна
Продължителност Еднодневен /8 ак.часа/
Сертификат Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат.

 

Вижте още …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *