Стресовото интервю се провежда в напрегната психологическа обстановка. Може да се използват различни методи.
Brainteaser Interview (дословно – „интервю, гъделичкащо мозъка“) е метод, който много обичат представителите на западните компании. Същността се състои в това, че кандидатът трябва да даде смислен отговор на сложен въпрос, или да реши логическа задача. Целта на този нестандартен метод е да се провери аналитичното мислене и творческите способности на кандидата. Съответно, целевата аудитория за използване на Brainteaser-интервю са служители на професии с умствен труд, научни работници и креативни хора, включително и програмисти, мениджъри по реклама, одитори, консултанти.
За най-голямата популярност на Brainteaser – интервюто е допринесла компанията Microsoft, чиито ръководители са не само привърженици на този метод, но и автори на много от често използваните въпроси.
CASE-интервю, или ситуационно интервю
Допълнителна информация | |
Цена /без ДДС/ | 180 лева |
Приблизителен обем, страници | 15 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 3300014 |
Вижте още … |
|
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!