След тренинга участниците ще могат да:
За продавач-консултанти, мениджъри по продажбите, вътрешнофирмени треньори и обучители.
Какво означава,, Качествено да се обслужи клиента“.
Основните конкурентни преимущества на магазина и ролята на продавача; Очакванията на клиентите; стандартите на качественото обслужване и работа над стандартите; Типовете клиенти и работата с всеки тип.
Етапи и техники на ефективната продажба:
7 етапа на продажба; Целите на продавача на всеки етап; Решения, които трябва да вземе клиента на всеки етап; Подготовка за продажба: асортимента и неговите преимущества; външният вид на продавача, настройка за продажба.
Контакт с клиента:
Понятие за вербални и невербални компоненти на общуването; Тренинг за съгласуваност на думите, жестовете и дистанцията; Ефективната първа фраза на продавача; Понятието подстройка към клиента.
Разкриване потребностите на клиента:
Типология на потребностите на клиента; Техниката S.P.I.N.(въпроси позволяващи да се разбере и продаде точното нещо). Работа с нерешителните клиенти.
Ефективната презентация:
Отработка на навика ,, Емоционалност“. Насоченост към ползата за клиента; Отработка на навика искреност и разбирането кога клиентът е готов да купи.
Работа с възраженията:
Типология на възраженията; Отработка на навиците за поетапна работа с възраженията на клиента; Типичните грешки при работата с възраженията;
Завършване на продажбата:
Техника на резюмето; Правила и методи за допродажба ( допълнителна продажба); Тренинг любезност и радушие;
Работа с група клиенти:
Отработка на навици за работа при наплив на клиенти; Техника за работа със семейни двойки и родители с деца;
Работа с трудни клиенти:
Типология на трудните клиенти и техники за работа с всеки един от тях; Методи за работа с претенциите;
Стрес – мениджмънт за продавача:
Управление на увереността в себе си; Работа над комуникативните навици; Техники за самонастройка; Техники за възстановяване на енергията;
В програмата са включени различни проблемни ситуации за решаване в малки групи, ролеви и делови игри.
Тренингът се провежда под формата на интерактивно общуване, диалог и отговори на въпроси, като се използват се следните методи за водене на тренинга:
Ролеви игри, работа в групи, дискусии,изпълняване на устни и писмени задачи.
Информация за курса | ||
Лектор |
|
|
Цена /без ДДС/ | 160 лв. | |
Фирмен коучинг | Да | |
За записване | ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg | |
Брой участници в група | 12-16 | |
Кога | 09.04./Неделя/ от 10.00 до 17.00 часа | |
Продължителност | Еднодневен /8 ак.часа/ | |
Сертификат | Да. |
Вижте още … |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!