Вие работите в голяма верига супермаркети или в неголям магазин с клиентска достъпност до стоката? Вие сте производител и искате да увеличите продажбите на вашата стока чрез магазини за продажба на дребно? В такъв случай на вас ви е жизнено необходима грамотна работа с мърчандайзера в магазина.
- Как правилно да разположите стоката на стелажите, ка да направите ефективна подредба в търговската зала, за да извлечете максимум печалба от всеки квадратен сантиметър стелаж?
- Как да постигнете баланс между асортимента и ефективното стелажно пространство?
- Как да направите така че магазинът ви да носи максимална печалба?
- Как да увеличите продажбите на продукцията си чрез търговската мрежа?
Грамотната работа на мърчандайзера в търговската зала ще ви позволи:
- Максимално ефективно да използвате всеки квадратен сантиметър търговска площ.
- Успешно да налагате една или друга марка в търговската мрежа.
- Правилно да поставяте стоките-новости – те не трябва да заемат позициите на другите ваши стоки, но да притесняват продуктите на конкуренцията.
- Да поберете ефективен асортимент, който да носи най-голяма печалба както на магазина, така и на производителя.
- Ефективно да планирате запасите както в склада така и на стелажа.
- Да разработите удобна за клиента система за навигация в търговската зала. Тя трябва най-напред да помага на клиента да ,,чете” стелажа и да намира необходимата му стокова група, както и да улеснява работата на продавача.
- Управлявате подреждането на рекламните материали. Приемането и разбирането на рекламната информация трябва да става бързо и лесно за човек със средно ниво на интелект. Рекламните материали не трябва да са много.
Този курс е елемент от непрекъснатото обучение на търговският персонал, представляващ динамичен и наситен тренинг. Той дава възможност търговската верига да обучава персонала си непрекъснато, качествено и с икономия на време и ресурси.
Очаквани резултати от обучението:
- Мърчандайзера знае как да работи с асортимента, как да размести стоката ,, с лице” към клиента.
- Мърчандайзера увеличава средната стойност на покупката в дадената търговска точка.
- Той създава уютна и комфортна атмосфера в търговската зала, която привлича нови клиенти и съхранява постоянните.
- Специалистът по мърчандайзинг в компанията- производител изработва ефективна политика за продажба чрез търговската мрежа, предоставя възможност на последната да демонстрира по най-добрият начин стоката и да увеличи оборота.
Към кого е адресирано това обучение:
- Специалистите по мърчандайзинг работещи в голямите вериги и в по-малките магазини
- Снабдителите, управителите на магазини, продавач-консултантите.
- Представители на производителите продаващи в търговската мрежа – специалистите от търговските отдели , мениджърите по продажбите.
ПРОГРАМА:
Допълнителна информация | |
Лектор | Йордан Ангелов |
Цена /без ДДС/ | 160 лв. |
Фирмен коучинг | Да |
За записване | ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg |
Брой участници в група | 8-16 |
Кога | 22.07. /Събота/ от 9.00 дo 16.00 |
Продължителност | Еднодневен /8 ак.часа/ |
Сертификат | Да. |
Вижте още … |