Методът “Създаване на изкуствен дефицит“

Методи и техники на продажба

Методът ,, Създаване на изкуствен дефицит“

deficit-v-prodavbite

Изкуствен дефицит в продажбите

 

Създавайте дефицит! Това не вреди на работата!

Сега ще разгледаме друг метод на скрито влияние в продажбите – метод за създаване на изкуствен дефицит. Той е прост за използване метод и затова е широко разпостранен. Прилага се в повече отрасли в търговията, както от пряка реклама и маркетингови отдели на фирми и от индивидуални търговци в областта. Ефективността на този метод е проверен от времето. Затова, въоръжете се с него и го използвайте практически в своята работа! СЪЗДАВАЙТЕ ДЕФИЦИТ!

В КАКВО МОЖЕТЕ ДА СЪЗДАДЕТЕ ДЕФИЦИТ?

ДЕФИЦИТ НА ВРЕМЕ – ограничаване на клиентите във време. Например, съобщавате му още преди той да вземе окончателно решение за покупка, че „ тази седмица нашия майстор може да дойде само в четвъртък или в петък след 18 часа. Останалото време, за съжаление вече е заето. Ако предложеното време за вас не е много удобно, мога да ви запиша в удобно за вас време, но след две седмици ( 2 месеца) Тогава е малко по-свободно. Още не са го резервирали.“

Клиентът сам трябва да стигне до следния извод: вие и вашата компания имате много клиенти.

Следователно:

Трябва да побърза, докато все още има място, за да не съжалява после ( и не е важно, че предложеното време не му е много удобно, нека сам си решава проблема. Сам да мисли как да се освободи /не трябва да облекчавате живота на клиента/. Те не ценят това! Напротив, колкото повече усилия положат в борбата за покупката на вашата стока, толкова по-ценна ще бъде тя за тях, и толкова по-малка е вероятността от недоволство, връщане или рекламации. Е, ако наистина клиента не може да разреши проблема и при заинтересованост от негова страна, вие ще „ положите усилия“ и ще потърсите друг вариант. Но с това вие ще отидете на отстъпка за клиента и той трябва да отстъпи, дори и в случай на други разминавания ( в срокове, цени и т.н.) но в разумни граници.

Вие сте ангел за клиента, а не мениджър по продажби, слезли сте само да му помогнете. На вас ви е все едно той дали ще купи, вие нищо не се опитвате да му продавате. Освен това от изобилието на клиенти вече сте изморени и се опитвате да разрешите проблема на този клиент само от добри подбуди.

ДЕФИЦИТ НА СТОКАТА – това е информиране на клиента за възможните …

Допълнителна информация
Цена 15 лв.
Приблизителен обем страници 4 стр.
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 143026

 

Вижте още…

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи