Цел: Активизира групата, разкрива и анализира различни стратегии за постигане на целите в деловите комуникации.
Време: 15-20 минути, в зависимост от броя на участниците
Размер на групата: 6-14 души
Цел: По време на упражнението се изследват параметрите на взаимодействие в условията на безусловен ролеви диктат/натиск.
Време: 15-25 минути
Размер на групата: 6-12 души
Цел: Ролевата игра е адаптирана към тренинга за работа с клиента или тренинга по увеличаване на продажбите за търговски представители в направление фармация.
Цел: Ролева игра за тренинга по увеличаване на продажбите и работа с клиента.
Цел: Ролева игра за тренинга по увеличаване на продажбите и работа с клиента.
Цел: Ролевата игра въвлича участиците в темата преговори. В играта се моделира ситуация от FMCG — преговори на търговския представител и байера на веригата.
Цел: Демонстриране на стратегии за преговори.