Много успешни мениджъри използват техниките на НЛП в продажбите. Познаването на психологията на купувача и владеейки техниките на продажби може да постигнете значителни резултати.
Какво е това НЛП?
НЛП ( невро-лингвистично програмиране) – това е направление в практическата психология.
По своята същност НЛП е набор от технологии, тайни и трикове, обединени в обща методология, която позволява на човек да действа по- гладко и ефективно в различни проблемни ситуации.
Безразличието към ценностите и акцента върху резултатите са довели до това, че НЛП от много хора се асоциира с манипулиране. В действителност манипулират всичко и винаги! НЛП само се придържа към позиции, защото е важно да го правим осъзнато.
Как да използвате тези техники в своя полза, когато става въпрос за продажба на продукт или услуга?
Ръцете почти винаги издават вътрешното състояние на човека. Ние просто не знаем къде да ги сложим.
Някои в напрегнати ситуации започват да въртят химикал, някои скръстват ръце и т.н.
Ръцете издават неувереността.
Нека да разгледаме някои от техниките на НЛП в продажбите.
Психогеография
Най-важното при среща с клиента е неговото доверие. Има доверие – има продажба.
При среща с клиент не е необходимо да доказвате …..
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лв. |
Приблизителен обем страници | 3 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 143022 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!