49 принципа на директните продажби

49 принципа на директните продажби

 direktni-prodajbi

Както знаете, директните продажби са този вид търговия, когато продажбата на стоки се извършва чрез индивидуални контакти. Директните продажби включват демонстриране на стоката и препоръки за използването и, дават възможност на потребителя да инспектира и тества продукта.

  1. Създавайте система за продажби, разработвайте и анализирайте ефективността на решенията.
  2. Увеличавайте броя на „студените“ позвънявания. Махнете стола от офиса и говорете с клиента прави.
  3. Игнорирайте отказа на клиента за сътрудничество, сменете тактиката.
  4. Озвучавайте своето предложение само в ,,зоната на властта“. Продавайте на човека, който взема решенията.
  5. Направете продажба на комплексни услуги (стоки ) към определена ,,необичайна“ дата.
  6. Използвайте за продажби социалните мрежи.
  7. Предложeтеспециален бонус за клиентите, които„се колебаят.”
  8. Продавайте ярко. Използвайте примери, ефекти, метафори. Дайте да се почувстват ползите.
  9. Предложете персонален съпровод.
  10. Информирайте клиентите навреме за „специалните” предложения на цените.
  11. Информирайте ключовите клиенти навреме за повишаване на цените.
  12. Покажете на клиента далаверата. /това е специфична техника и не работи на всякъде/.
  13. Забравете за правилата за участие в търга , преговаряйте с председателя на тръжната комисия .
  14. Осигурявайте на клиентите разумни отстрочки.
  15. Продавайте само с предплата.
  16. Престанете да раздавате отстъпки, продавайте отстъпките.

 

Допълнителна информация
Цена 10 лева
Приблизителен обем, страници 2  страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 141010

 

Вижте още …

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи