Тези 100 маркетингови идеи прилагат повечето канадски предприемачи за развиване на своя бизнес. Ще отбележим, че това не са маркетингови идеи, а елементи на сценарий за действие на компанията на целевия пазар. Тези елементи с успех могат да се използват за решение на тактически маркетингови задачи.
Планиране
Планирането е един от начините за разпределяне на ресурсите за постигане на целите и действията в бъдеще.
Маркетингови материали …
Допълнителна информация | |
Цена | 15 лева |
Приблизителен обем, страници | 5 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 141004 |
Вижте още … |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!