Тренинг за Супервайзори

Тренинг за Супервайзори

 

По принцип във фирмата супервайзори стават търговци, които са демонстрирали високи резултати в продажбите. Но добър търговец все още не означава добър ръководител.

Както пред начинаещият супервайзор, така и пред опитният, възникват доста въпроси:

Как да запазят отношенията с бившите си колеги, а сега подчинени?

Как максимално да използват знанията и навиците си на добри търговци в работата си като супервайзори?

Как да направят така, че поставените задачи да се изпълняват качествено и в срок?

Как професионално да делегират пълномощия?

Как да намерят индивидуален подход към всеки?

На тези и на много други въпроси, отговорите ще разберете в тренинга.

Тренингът е предназначен както за мениджъри по продажбите и супервайзори, така и за ръководители на подразделения, чиито задачи са управлението на продажбите, обучението и наставничеството на търговските представители.

Програма на тренинга:

Мога и искам ли да работя като супервайзор? – Какво трябва да знам?

  • Ефективният ръководител: какъв е той?
  • Какъв искате да бъдете?
  • Как да стана профессионален супервайзор?
  • Как бързо и ефективно да навлезна в длъжността супервайзор?
  • Тест ,,Лидер“.

Обучение и наставничество на търговският екип. – Това мое задължение ли е?

  • Как да работи супервайзора по маршрута с търговският представител?
  • Стратегия на продажби която използва супервайзора
  • Как да проведем ефективно обучение на персонала?
  • Кой тренинг трябва да се проведе първи за начинаещият търговски представител?
  • Как да оценим ефективността от проведеното обучение на персонала?

Умения за комуникация и убеждаване. – Дали вече има нещо което да не знам?

  • Как да преодолеете негативното отношение на сътрудника към компанията?
  • Как да се преодолее съпротивлението на подчиненият, с когото вчера сте били на едно ниво?
  • Как правилно да се постави задача на подчинения?
  • Как убедите подчиненият в правилността на своите решения?
  • Как правилно да проведем ефективна обратна връзка?
  • Тест: “Общителни ли сте ?”
  • Как да убедим търговските представители в необходимостта от съвместна работа.

Деловите съвещания и събрания. – Това май е излишно?

  • Организиране на делови съвещания-какво трябва да знаем?
  • Как ефективно да проведете събрание?
  • Как да използвате събранието за построяване на екипа?
  • Как превърнете критиката в подръжник?

Увеличаване обемите на продажба. – Мислим ли по въпроса или не ни интересува?

  • Как увеличите обема на продажбите?
  • Как правилно да разделите екипите?
  • Кое е по-добре: да разделите търговските представители териториално или по сегменти (категории vip, a-b-c)? Или може би е по-добре да се раздели прайс-листа (Х- вида артикули) на няколко категории и да се създадат фокусни екипи?
  • Как преодолеете съпротивлението на търговският представител на маршрутизацията?
  • Как да внесете разнообразие в работата на търговският представител ако му тежи еднообразната работа в неговият район?
  • Как да задържите професионалният търговски представител в своята организация?
  • Как ефективно да замените търговския представител?
  • Как да постъпите с търговският представител, който не изпълнява поставените задачи?

Мотивацията на търговският екип – Това означава ли, че вече съм началник?

  • Как да мотивирате търговските представители да увеличат броя на търговските точки?
  • Как да разработите система за управление и мотивация на търговският персонал?
  • Кое е по-добре да се използва: «тояга» (глоби, наказания) или «морков» (бонуси, поощрения) и кога е по-добре да се използва «тояга», а кога «морков»?
  • Как да разработите система за заплащане на търговският представител?
  • Как да построите бонусната схема на търговските представители по брендовете?

Работа със задълженията – Лесно е на теория, ама ела ти да ги събираш!

  • Време е да се оправят сметките, но клиентът не бърза. Как да го раздвижим?
  • Как да се съберат старите задължения?
  • Какво да правим, ако новият клиент бави плащането?
  • Как да заставим дистрибутора да спазва договора и да отчита навреме парите?
  • Как да предотвратим злоупотребите сред търговските представители?

Личната ефективност на супервайзора – Знам, че това ми куца, а и не само на мен.

  • Общуване по телефона.
  • Как ефективно да управляваме своето време?
  • Как ефективно да си поставим цели?

Управление на конфликта – При нас почти няма конфликти, така че тази тема ще я пропусна.

  • Конфликт: това добре ли е или зле?
  • Конфликтът в организациите
  • Основни понятия.
  • Защо има конфликти?
  • Конфликтогенни фактори.
  • Кога започва конфликта?
  • Фази на конфликта.
  • Конфликтни тактики на поведение.
  • Как да определите конфликтната личност.
  • Причини за неочакван междуличностен конфликт.
  • Разрешаване на конфликта с помощта на административни способи на въздействие.
  • Какво може и какво не трябва да се прави в конфликтна ситуация.
  • Как да постъпим в ситуация на морален избор?
  • Какво е това рефлексия?
  • Конфликтна личност ли сте – тест на К. Томас?

Стрес и душевно равновесие – По една ракия вечер, и по-малко да мислим за работата.

  • Какво е стрес?
  • Практическа психология — как да намалите вътрешното напрежение и да се успокоите?
  • Как да изработите увереност в себе си?
  • Самообладание.
  • Как да съхраните семейното благополучие в съвременният ритъм на бизнеса?

 

Допълнителна информация
Лектор Йордан Ангелов
Цена 160 лв. Цена за ранно записване до 01 Април – 140 лв., до 20 Март – 120 лв.
Фирмен коучинг Да
За записване ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg
Брой участници в група 8-16
Кога 08.04./Събота/ от 10.00 дo 17.00
Продължителност Еднодневен /8 ак.часа/
Сертификат Да

 

Вижте още …

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!