Тренинг за търговски представители
В какво се състои основната задача на продавача? Да убеди клиента да направи покупка. Безусловно, това е така. Да убедите клиента, че вашия продукт и услуга са му нужни и това е стойностна покупка. Над тази задача всички продавачи работят всеки ден. Всеки ден те се опитват да убедят клиентите, отново и отново им разказват за характеристиките и ползите от тяхното предложение. И с какво завършва общуването с клиентите? С тяхното равнодушно отношение към вас и вашето предложение, възражения от рода : “Благодаря, не ми трябва това, което предлагате“.
Консултативните продажби ни предлагат да се откажем от постоянните разкази за своите продукти и услуги. Вместо това е необходимо да говорим с клиента за това, което действително ще му бъде интересно. Какво може да бъде това? Проблемите, които решава вашето предложение! Могат ли клиентите с ваша помощ да намалят своите разходи, да намалят загубата на време или да отстранят някакви неудобства в тяхната работа? Да? Тогава именно затова трябва да се говори с клиентите. За проблемите, които вие можете да решите за тях. А не за качествата и характеристиките на това, което продавате. Само решавайки проблемите на клиентите, те ще купуват, без да им продавате! Ще можете да продавате без възражения и равнодушно отношение на клиентите към вашето предложение.
Съдържание на обучението:
Теоретична част теми:
Практическа част теми:
Работно куфарче:
Инструменти за планиране в консултативните продажби с помощта на които можете да преминете от импровизация към система
Допълнителна информация | |
Цена /без ДДС/ | 640 лева |
Обем, страници | 116 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 110013 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!