Съдържание:
Общи правила за работа с възраженията
Никога не спорете с клиента.
Никога не прекъсвайте клиента.
Никога не приемайте възражение на клиента като проява на личните му качества.
Алгоритъм за обработка на възраженията
Когато се сблъсквате с всякакъв род възражения е необходимо да следвате определен алгоритъм на действие. Възраженията могат да бъдат различни, но алгоритъмът за вас е един, трябва да ги научите и постоянно да го прилагате, за да може тази последователност да стане навик за вас.
Осем вида съпротивления на клиента
Всеки продавач се сблъсква със ситуация, когато на неговото прекрасно, във всяко отношение предложение, клиента заема глуха отбрана и дори не реагира, не влиза в дебати. Тук вие се сблъсквате със съпротивлението на клиента и за да го преодолеете, трябва първо да определите какъв именно тип съпротивление е присъщо за дадения клиент. След като разберете, с какво сте се сблъскали, прилагате прост алгоритъм на действие за дадената ситуация. Но ние трябва да помним, че между видовете възражения и съпротивления няма пряка връзка. Едно и също съпротивление може да предизвика различни възражения. Но фразата „ Ще ви позвъним, ако това ни интересува“ винаги е производна на фразата „ Не звънете никога повече тук“, вежлива форма на отказ. Не допускайте нейното произнасяне.
Четири техники за различаване на лъжливото от истинското възражение
Единадесет форми за обработка на възраженията
Петнадесет частни методи за обработване на възраженията
Пет техники за работа с окончателният отказ
Допълнителна информация | |
Цена /без ДДС/ | 120 лв. |
Приблизителен обем страници | 14 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 130003 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!