Мърчандайзинг е направление в маркетинга на пазара в търговските обекти, включващо техниката на позициониране на продуктите, дизайн и разположение на материалите, които предават послание за продажбата на мястото, където потребителят е готов да направи покупка.
Целта на курса „Мърчандайзинг“ е изучаване на закономерностите, определящи поведението на потребителя и инструментите за въздействие на потребителя в търговията на дребно. При реализацията на поставените цели участниците в курса ще придобият необходимите знания, умения и навици.
Програма:
- Мърчандайзинг – основни понятия
- Marketing mix
- Общите принципи на мърчандайзинга
- Четири основни правила на мърчандайзинга:
- Колко да бъде стоковият запас
- Някои хитрости
- Къде да поставим новият артикул?
- Асортиментната матрица
- Работа с рекламните/пос/ материали
Допълнителна информация | |
Лектор | Йордан Ангелов |
Цена (група) | Поискай оферта |
Фирмен коучинг | Да |
За записване | ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg |
Брой участници в група | 8-16 |
Програма | Адаптивна |
Продължителност | 4 ак.часа |
Сертификат | Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат. |
Вижте още … |