Еднодневен семинар-практикум
Форматът на обучение е построен на принципа на деловата игра. Използват се оригинални методики, които практически не изискват специални икономически знания. Изисква се само познаване на своята работа, здрав разум и желание за подобряване на резултатите си! Доказано! Те са достъпни за усвояване, ефективни за прилагане. В резултат вие ще получите стъпков алгоритъм на маркетинговата подкрепа на продажбите.
Цел на курса: да се обучите на действени в прилагането и достъпни в усвояването иновационни методики на маркетинга, подкрепящи ефективността на процеса на продажба.
Аудитория:
• Индивидуални предприемачи;
• Ръководители на продажби;
• Мениджъри по продажбите;
• Маркетолози.
Резултат от курса: Ясен стъпков алгоритъм на маркетингова подкрепа на ефективните продажби.
Преимущества на курса:
Алгоритми:
„Ако знаеш правилното решение, ще решиш всяка задача!“ Действително, колкото и да са разнообразни условията на задачата, ако вие знаете правилата за нейното решаване (алгоритмите), то вие ще я решите!
Вие ще изучавате алгоритми за решаване на задачи, няма да губите време за изучаване на бързо остаряващи методи, които отдавна владеят и конкурентите. Именно на това – на изучаването на алгоритмите ( правила за решение) на маркетинговите задачи е насочени нашия курс.
Актуални решения:
Много често проблемите, пред които сме изправени са уникални. Това, което сме правили вчера, днес вече е загубило актуалност! В отговор на нарастващата конкуренция, е необходимо да се вземат съответните решения. Вие не може да губите актуалност! Алгоритмите, с които работите, ще ви позволи да направите това.
Автономност:
Освен това, предложения подход ще ви позволи да свършите тази работа със собствени сили владеейки методиката и алгоритмите. Няма да се нуждаете от външна помощ. С новата методика ще бъдете по-независими, самостоятелни и свободни!
Достъпност:
Методиките, които ще използвате практически не изискват специални икономически знания, достъпни са за усвояване, ефективни в прилагането. Те са готови веднага за употреба!
ПРОГРАМА
Стъпка 1.
За да може успешно да прави бизнес в съвременните условия, компанията трябва бързо и адекватно да реагира на промените. Традиционните методи за правене на бизнес не дават желания резултат. Те са базирани на идеология и методи на 20-30 годишна възраст. За да спечелите, трябва непрекъснато да подобрявате своя бизнес! Да имате авангардни и новаторски решения.
Въпреки това, “изобретявайки” новото, ние в действителност просто преосмисляме вече известното ( често незаслужено забравено). Как да напълним със съдържание вече известното?
За целта Вие в този раздел:
- Ще изучите иновационна комплексна методика на построяване и управление на продажбите;
- Ще изпълните практическа работа, в хода на която ще пробвате методиката.
Стъпка 2.
Действително, в нашата база данни имаме хиляди контакти. Правим всеки ден стотици и стотици обаждания. Изразходваме все повече енергия, използваме все нови и нови ресурси. А резултатите……все по-често ни разочароват. И това се случва често, защото ние “стреляме с топ по врабчето“. С други думи, ние не знаем точно кой е наш клиент. В този раздел ще се научите как да идентифицирате и уточнявате кой в действителност е вашия клиент (потребителския сегмент).
За целта в този раздел, вие:
- Ще изучите прилагащата методика за идентифициране на потребителския сегмент;
- Ще изпълните практическа работа в хода на която ще се научите да идентифицират вашия потребителския сегмент;
Стъпка 3.
След като можете да определите кой реално е вашия клиент, вие трябва да изясните какви са неговите актуални предпочитания, за да можете да формулирате стойностно предложение. Стойностното предложение е причината, поради което клиентът отдава предпочитание на Вас, а не на вашите конкуренти. Как можете да разберете актуалните предпочитания на своите Клиенти и точно да формулирате своето предложение?
За целта, в този радел:
- Ще изучавате техниката за разкриване на действителните предпочитанията на клиента;
- Ще изпълните практическа работа по определяне на актуалните предпочитания и формулиране на стойностно предложение.
Стъпка 4.
Сега вече знаете кой е вашия клиент, знаете неговите актуални предпочитания? Вашето стойностно предложение е готово. Сега то трябва да бъде доведено до клиента, т.е. определяне на канал за разпространение. Въпреки това, важно е не просто да се „предаде“ вашата стока или услуга. Тези канали са точките на Вашите контакти с Клиентите. Какво са тези контакти? Как изглеждат те? Романтична среща или среща на развеждащи се съпрузи в съда……
С клиентите трябва да се установят и поддържат правилни отношения. Как да определим кое е правилно и кое не? Как да създадем „роман“ с всеки от тях?
За целта в този радел:
- Ще научите подходи за идентификация и избор на канали за дистрибуция;
- Ще научите възможните форми на взаимоотношения с клиентите;
- Ще изпълните практическа работа, която да определи оптималния канал за дистрибуция и установяване на правилни отношения в него.
Стъпка 5.
Една от важните задачи на маркетинга е да предаде на потребителя необходимата информация, да я направи привлекателна и убедителна.
За целта Вие:
- Ще научите редица оригинални, креативни методи за създаване на рекламни лозунги и теми;
- Ще извършите творческа практическа работа, в хода на която ще отработите навици за конструиране на оригинални рекламни призиви и сюжети.
Дневен ред на семинара:
Начало на семинара – 10:00ч.
Закриване на семинара – 16.00 часа
*Кафе-паузите са по 15 мин., а обедната почивка 30 мин.
Информация за курса | |
Лектор | |
Цена (група) | Поискай оферта |
Фирмен коучинг | Да |
За записване | ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg |
Брой участници в група | 12-16 |
Кога | |
Продължителност | Еднодневен /8 ак.часа/ |
Сертификат | Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат. |
Вижте още … |