Специализиран интерактивен мини-тренинг
Да се привлече клиент е добре, но това не е всичко. Той трябва да се задържи, което е доста сложно особено в условията на голяма конкуренция. Как грамотно и ефективно да разработите Програма лоялност и как да я използвате ще разберете на този тренинг.
Аудитория:собственици и ръководители на фирми, ръководители и сътрудници на отделите маркетинг, реклама и продажби.
Програма на тренинга:
- Цели и задачи на Програма лоялност.
- Причини за създаване на Програма лоялност.
- Ключовите фактори за получаване на лоялност.
- Ключовите фактори на загуба на лоялност.
- 12 закона на клиентската лоялност.
- Как работи Програма лоялност.
- Целевите аудитории на Програма лоялност.
- Програма лоялност насочена към краен потребител ( В2С )
- Програма лоялност насочена към корпоративни клиенти ( В2В )
- Програма лоялност насочена към дилъри и дистрибутори ( В2D )
- Правила за построяване Програма лоялност.
- Осъществяване, разходи, резултати.
- Типове програми лоялност – ,,кошници’’, ,,отстъпка с натрупване’’, ,,премия за количество посещения’’ , ,,щастливият час’’ , ,,лотария’’ , ,,конкурси’’ и др.
- Индивидуални и коалиционни програми.
- Бонусни системи за поощрение на лоялните клиенти. Видове.
- Сфери за използване на програмите – търговия, услуги, туризъм и др.
- Варианти карти за участниците – номерирани, с штрих-код, с магнитна полоса, с електронен носител.
- Програмни продукти. Ролята им в реализирането на Програма лоялност.
- Изисквания към информационните системи.
- Видове нива на лоялност.
- Използване на CRM (Customer Relationship Management ) в програмите за лоялни клиенти. Базата данни – основа за Програмата лоялност.
- Одит на Програма лоялност.
Метод за водене на тренинга:
В програмата са включени различни проблемни ситуации за решаване в малки групи, ролеви и делови игри.
Тренингът се провежда под формата на интерактивно общуване , диалог и отговори на въпроси.
Използват се следните методи за водене на тренинга:
Ролеви игри, работа в групи, дискусии,изпълняване на устни и писмени задачи.
Информация за курса | |
Лектор | |
Цена (група) | Поискай оферта |
Фирмен коучинг | Да |
За записване | ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg |
Брой участници в група | 12-16 |
Кога | |
Продължителност | Еднодневен /8 ак.часа/ |
Сертификат | Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат. |
Вижте още … |