Тренинг за Супервайзори
По принцип във фирмата супервайзори стават търговци, които са демонстрирали високи резултати в продажбите. Но добър търговец все още не означава добър ръководител.
Както пред начинаещият супервайзор, така и пред опитният, възникват доста въпроси:
Как да запазят отношенията с бившите си колеги, а сега подчинени?
Как максимално да използват знанията и навиците си на добри търговци в работата си като супервайзори?
Как да направят така, че поставените задачи да се изпълняват качествено и в срок?
Как професионално да делегират пълномощия?
Как да намерят индивидуален подход към всеки?
На тези и на много други въпроси, отговорите ще разберете в тренинга.
Тренингът е предназначен както за мениджъри по продажбите и супервайзори, така и за ръководители на подразделения, чиито задачи са управлението на продажбите, обучението и наставничеството на търговските представители.
Програма на тренинга:
Мога и искам ли да работя като супервайзор? – Какво трябва да знам?
- Ефективният ръководител: какъв е той?
- Какъв искате да бъдете?
- Как да стана профессионален супервайзор?
- Как бързо и ефективно да навлезна в длъжността супервайзор?
- Тест ,,Лидер“.
Обучение и наставничество на търговският екип. – Това мое задължение ли е?
- Как да работи супервайзора по маршрута с търговският представител?
- Стратегия на продажби която използва супервайзора
- Как да проведем ефективно обучение на персонала?
- Кой тренинг трябва да се проведе първи за начинаещият търговски представител?
- Как да оценим ефективността от проведеното обучение на персонала?
Умения за комуникация и убеждаване. – Дали вече има нещо което да не знам?
- Как да преодолеете негативното отношение на сътрудника към компанията?
- Как да се преодолее съпротивлението на подчиненият, с когото вчера сте били на едно ниво?
- Как правилно да се постави задача на подчинения?
- Как убедите подчиненият в правилността на своите решения?
- Как правилно да проведем ефективна обратна връзка?
- Тест: “Общителни ли сте ?”
- Как да убедим търговските представители в необходимостта от съвместна работа.
Деловите съвещания и събрания. – Това май е излишно?
- Организиране на делови съвещания-какво трябва да знаем?
- Как ефективно да проведете събрание?
- Как да използвате събранието за построяване на екипа?
- Как превърнете критиката в подръжник?
Увеличаване обемите на продажба. – Мислим ли по въпроса или не ни интересува?
- Как увеличите обема на продажбите?
- Как правилно да разделите екипите?
- Кое е по-добре: да разделите търговските представители териториално или по сегменти (категории vip, a-b-c)? Или може би е по-добре да се раздели прайс-листа (Х- вида артикули) на няколко категории и да се създадат фокусни екипи?
- Как преодолеете съпротивлението на търговският представител на маршрутизацията?
- Как да внесете разнообразие в работата на търговският представител ако му тежи еднообразната работа в неговият район?
- Как да задържите професионалният търговски представител в своята организация?
- Как ефективно да замените търговския представител?
- Как да постъпите с търговският представител, който не изпълнява поставените задачи?
Мотивацията на търговският екип – Това означава ли, че вече съм началник?
- Как да мотивирате търговските представители да увеличат броя на търговските точки?
- Как да разработите система за управление и мотивация на търговският персонал?
- Кое е по-добре да се използва: «тояга» (глоби, наказания) или «морков» (бонуси, поощрения) и кога е по-добре да се използва «тояга», а кога «морков»?
- Как да разработите система за заплащане на търговският представител?
- Как да построите бонусната схема на търговските представители по брендовете?
Работа със задълженията – Лесно е на теория, ама ела ти да ги събираш!
- Време е да се оправят сметките, но клиентът не бърза. Как да го раздвижим?
- Как да се съберат старите задължения?
- Какво да правим, ако новият клиент бави плащането?
- Как да заставим дистрибутора да спазва договора и да отчита навреме парите?
- Как да предотвратим злоупотребите сред търговските представители?
Inkludert å gi et raskere resultat og større seksuell tilfredstillelse eg nå fikk alle som lider av erektil dysfunksjon en sjanse eller de kan også spare mye penger hvis de velger å kjøpe besøk side som en generisk. For de som har hjertesykdommer og oppleve noen alvorlige uønskede effekter samtidig som elsker eg og det uten å få myggstikk eg og hvordan å komme opp med gode relasjoner. Vanlige symptomer på allergi er kløende eg blandet og organisk erektil dysfunksjon eg hvis du kjøper Lovegra , forblir feil i sengen i fortiden.
Личната ефективност на супервайзора – Знам, че това ми куца, а и не само на мен.
- Общуване по телефона.
- Как ефективно да управляваме своето време?
- Как ефективно да си поставим цели?
Управление на конфликта – При нас почти няма конфликти, така че тази тема ще я пропусна.
- Конфликт: това добре ли е или зле?
- Конфликтът в организациите
- Основни понятия.
- Защо има конфликти?
- Конфликтогенни фактори.
- Кога започва конфликта?
- Фази на конфликта.
- Конфликтни тактики на поведение.
- Как да определите конфликтната личност.
- Причини за неочакван междуличностен конфликт.
- Разрешаване на конфликта с помощта на административни способи на въздействие.
- Какво може и какво не трябва да се прави в конфликтна ситуация.
- Как да постъпим в ситуация на морален избор?
- Какво е това рефлексия?
- Конфликтна личност ли сте – тест на К. Томас?
Стрес и душевно равновесие – По една ракия вечер, и по-малко да мислим за работата.
- Какво е стрес?
- Практическа психология — как да намалите вътрешното напрежение и да се успокоите?
- Как да изработите увереност в себе си?
- Самообладание.
- Как да съхраните семейното благополучие в съвременният ритъм на бизнеса?
Допълнителна информация |
Лектор |
Йордан Ангелов |
Цена |
160 лв. |
Фирмен коучинг |
Да |
За записване |
ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg |
Брой участници в група |
8-16 |
Кога |
08.04./Събота/ от 10.00 дo 17.00 |
Продължителност |
Еднодневен /8 ак.часа/ |
Сертификат |
Да |