Изследванията показват, че при закупуване на мебели клиентите разглеждат средно 4-7 магазина преди да вземат решение. И както сочи практиката, големината на асортимента или нивото на цените в посещаваните магазини много слабо се отразява на тази цифра. Независимо от асортимента и цените при избор на мебели, клиентът се стреми да посети няколко магазина ( като минимум, за да се убеди) преди да вземе решение. По този начин е възможно да бъде клиент във всеки един от посетените магазини.
За това основната задача на всеки мебелен магазин е да работи по „задържането“ на клиента и довеждането му до решение за покупка именно в дадения магазин. Дори и да го убедите в качеството на стоката и ниските цени, не трябва да го оставите да отива в друг магазин с надеждата, че така той ще затвърди това мнение/убеждение/. Там могат просто да го преубедят.
И доколкото стремежът на клиента да посети няколко магазина при избора си на мебели е въпрос на потребителска психология, то и решението му лежи в областта психологията на продажбите. Точно както подготовката и отговорността са важни за уменията на търговския персонал да превръща посетителите на магазина в купувачи.
За ефективна продажба на мебели и разсейване съмненията на клиента в своята работа продавачът трябва да отчита редица специфични особености, както и вида клиент, при избора си на мебели като стока. И по-важното е, не просто да знаем, а да умеем да използваме тези способности в работата с клиента за плавното му довеждане до решението за покупка.
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТРЕНИНГА:
Специфични особености при продажбата на мебели
Фактори и стилове характерни за продажбата на мебели
Процесът на вземане на решения от клиента
Типови проблеми с които се сблъсква клиентът при избирането на мебели в магазина
Потребителският пазар в маркетинговата система
Покупателско поведение: фактори, фази, типове
Какво не им достига на клиентите в магазина?
На какво вярват клиентите?
Възприятието на клиента или 500 милисекунди по близо
Мърчандайзинга като програмиране поведението на клиента
Управление възприятието на човека в мърчандайзинга
Мърчандайзинга в продажбата на мебели
Атмосферата на магазина като фактор за увеличение обема на продажбите
Значението на цветовите решения в построяването на силен бренд
Аргументация и убеждаване
· Техники на аргументация
· Психокорекционни правила на убеждаване
Методи на убеждаващото въздействие
Девет закона на убеждаването
Правила за убеждаване на събеседника
Управление на комуникацията с клиента
Контактната точка в магазина – избор и предназначение
Работа с възраженията на клиентите в продажба
Алгоритъм и методи на работа с възраженията
Методи за работа със съмняващите се клиенти
(Клиентът си тръгна, но обеща да се върне)
Работа с рекламациите и претенциите на потребителите
Недирективната хипноза и използването и в продажбите.
Наблюдението като фундамент на хипнозата
Признаците на транс в клиента. Вътрешните образи и ефективната работа с тях.
Скритото влияние в продажбите – петте харесвам-фактора и ефективното им използване
Методът на компромисното решение
Методът “правилното мнозинство”
Методът ,,контрастното възприятие“
Методът ,, създаване на изкуствен дефицит“
Допълнителна информация | |
Цена /без ДДС/ | 860 лева |
Обем, страници | 142 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 110009 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!