Какво е мърчандайзинг Вие работите в голяма верига супермаркети или в неголям магазин с клиентска достъпност до стоката? Вие сте производител и искате да увеличите продажбите на вашата стока чрез магазини за продажба на дребно? В такъв случай на вас ви е жизнено необходима грамотна работа с мърчандайзера в магазина.

  • Как правилно да разположите стоката на стелажите, ка да направите ефективна подредба в търговската зала, за да извлечете максимум печалба от всеки квадратен сантиметър стелаж?
  • Как да постигнете баланс между асортимента и ефективното стелажно пространство?
  • Как да направите така че магазинът ви да носи максимална печалба?
  • Как да увеличите продажбите на продукцията си чрез търговската мрежа?

Грамотната работа на мърчандайзера в търговската зала ще ви позволи:

  • Максимално ефективно да използвате всеки квадратен сантиметър търговска площ.
  • Успешно да налагате една или друга марка в търговската мрежа.
  • Правилно да поставяте стоките-новости – те не трябва да заемат позициите на другите ваши стоки, но да притесняват продуктите на конкуренцията.
  • Да поберете ефективен асортимент, който да носи най-голяма печалба както на магазина, така и на производителя.
  • Ефективно да планирате запасите както в склада така и на стелажа.
  • Да разработите удобна за клиента система за навигация в търговската зала. Тя трябва най-напред  да помага на клиента да ,,чете” стелажа и да намира необходимата му стокова група, както и да улеснява работата на продавача.
  • Управлявате подреждането на рекламните материали. Приемането и разбирането на рекламната информация трябва да става бързо и лесно за човек със средно ниво на интелект. Рекламните материали не трябва да са много.

Този курс е елемент от непрекъснатото обучение на търговският персонал, представляващ динамичен и наситен тренинг. Той дава възможност търговската верига да обучава персонала си непрекъснато, качествено и с икономия на време и ресурси.

Очаквани резултати от обучението:

  • Мърчандайзера знае как да работи с асортимента, как да размести стоката   ,, с лице” към клиента.
  • Мърчандайзера увеличава средната стойност на покупката в дадената търговска точка.
  • Той създава уютна и комфортна атмосфера в търговската зала, която привлича нови клиенти и съхранява постоянните.
  • Специалистът по мърчандайзинг в компанията- производител изработва ефективна политика за продажба чрез търговската мрежа, предоставя възможност на последната да демонстрира по най-добрият начин стоката и да увеличи оборота.

Към кого е адресирано това обучение:

  • Специалистите по мърчандайзинг работещи в голямите вериги и в по-малките магазини
  • Снабдителите, управителите на магазини, продавач-консултантите.
  • Представители на производителите продаващи в търговската мрежа – специалистите от търговските отдели , мениджърите по продажбите.

ПРОГРАМА:

Допълнителна информация
Лектор Йордан Ангелов
Цена  /без ДДС/  160 лв.
Фирмен коучинг Да
За записване ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg
Брой участници в група 8-16
Кога 22.07. /Събота/ от 9.00 дo 16.00
Продължителност Еднодневен /8 ак.часа/
Сертификат Да.

 

Вижте още …