Значението на рефлексите и вниманието в продажбата
При формиране принципите на мърчандайзинга са важни психологическите компоненти на човек като рефлекс и внимание. Мърчандайзинг специалистите трябва да намерят баланс между безусловните и условните рефлекси и съдържателната част на дейността на търговското предприятие. За специалистите по мърчандайзинг интерес представляват:
За посетителите на магазина е важна комбинацията от външни фактори, активиращи безусловните и условните рефлекси. Идвайки за първи път в магазина, посетителя възприема търговската зала като някой лабиринт, хаос, усещания, които с времето, в зависимост от адаптацията, приема ясни и организирани форми. Човек започва да различава предметите ( информационното табло, касовия апарат, стока и др.). Т.е. между средата на магазина и поведението на посетителя постепенно се установява хармония, в резултат на което посетителя става потенциален купувач. Задачата на специалиста по мърчандайзинг се състои в това, посредством …
Допълнителна информация | |
Цена | 15 лева |
Приблизителен обем, страници | 6 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 142001 |
Вижте още … |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!