Закриване на продажбата е нещо, към което се стреми всеки продавач. Закриването на продажбата е главния показател за ефективна продажба. Това е като гол за футболиста. Това нещото, заради което се започва самата игра. Но какво да се направи за да може клиента уверено и спокойно да подпише договора, или да плати и да си тръгне доволен? Има няколко най-основни метода за закриване на продажбата. Те позволяват да се подтикне към покупка съмняващия се клиент.
Примери за ефективни техники за осъществяване на продажбата:
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лева |
Приблизителен обем страници | 2 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 143020 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!