Скрито влияние в продажбите – петте „харесвам-фактора“ и ефективното им използване

Скритото влияние в продажбите – петте  харесвам-фактора и ефективното им използване

vlianie-v-prodajbite

 

Умението да се харесваш е мощно „оръжие“, което в съвършенство трябва да владее всеки мениджър по продажбите. Всеки!!!

Още един метод на скрито влияние, който се разделя на редица мини-методи, основан на вечния принцип: КЛИЕНТИТЕ ПРЕДПОЧИТАТ ДА КУПУВАТ ОТ ТЕЗИ МЕНИДЖЪРИ ПО ПРОДАЖБИТЕ, КОИТО ИМ ХАРЕСВАТ, КОИТО СА ИМ ПОЗНАТИ ( познанството може да бъде виртуално, т.е. клиента е слушал за вас от приятели, роднини, познати, като професионалист в своята работа) И ПРЕДИЗВИКВАТ СИМПАТИЯ. В основата на симпатията лежи цял ред психологически зависимости. Да се опитваме да ги опишем всички е сложно, а и няма смисъл. На вас  необходима ли ви е практическа ефективност? Да, затова ние ще разгледаме само основните, определящи фактори. Те са 7, но 5 от тях са универсални и приложими за повечето отрасли в търговията.

Петте  харесвам-фактора:

 

  1. ФИЗИЧЕСКА ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ

Красивия и симпатичен мениджър се харесва на клиентите повече , отколкото не красивия, а още повече грозния.  СЪЩЕСТВУВА ОПРЕДЕЛЕНА ПСИХОЛОГИЧЕСКА ВЗАИМОВРЪЗКА МЕЖДУ ФИЗИЧЕСКАТА ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ НА МЕНИДЖЪРА И КАЧЕСТВОТО НА СТОКИТЕ, които той продава. Разбира се, в реалността няма нищо подобно. Какво отношение имат външните данни на мениджъра към качеството на стоките, които той продава? Никакво! Но клиентите не мислят така. По-точно,  КЛИЕНТИТЕ НЕ ЧУВСТВАТ ТАКА!

Защо?

Защото ВЪНШНИТЕ ДАННИ НА МЕНИДЖЪРА ПОДСЪЗНАТЕЛНО СЕ СВЪРЗВАТ С КАЧЕСТВОТО НА СТОКАТА и клиента, виждайки пред себе си привлекателен мениджър, на първо място е склонен да пита за достойнствата на стоката , а виждайки непривлекателен – на първо място обръща внимание на недостатъците!

  1. СХОДСТВО С КЛИЕНТА

Клиентите харесват мениджъри по продажбите, които приличат на тях. Колкото по-голямо е това сходство ( дрехи, маниери, навици, хоби и др. ) толкова по-добре.

  1. ЛАСКАТЕЛСТВО.
  2. ИЗВЕСТНОСТ НА СТОКАТА И/ИЛИ МЕНИДЖЪРА.
  3. НАЛИЧИЕ НА ПОЛОЖИТЕЛНИ АСОЦИАЦИИ С НЯКОЙ ИЛИ С НЕЩО.

И така, вие се запознахте с 5-те харесвам-фактори.

Сега ще разгледаме как можете да ги използвате в полза на вашата работа и вашия портфейл…

 

Допълнителна информация
Цена  15 лв.
Приблизителен обем /страници/  5 стр.
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист  60 лв./час
Идентификационен код 143013

 

Вижте още…

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи