Умението да се харесваш е мощно „оръжие“, което в съвършенство трябва да владее всеки мениджър по продажбите. Всеки!!!
Още един метод на скрито влияние, който се разделя на редица мини-методи, основан на вечния принцип: КЛИЕНТИТЕ ПРЕДПОЧИТАТ ДА КУПУВАТ ОТ ТЕЗИ МЕНИДЖЪРИ ПО ПРОДАЖБИТЕ, КОИТО ИМ ХАРЕСВАТ, КОИТО СА ИМ ПОЗНАТИ ( познанството може да бъде виртуално, т.е. клиента е слушал за вас от приятели, роднини, познати, като професионалист в своята работа) И ПРЕДИЗВИКВАТ СИМПАТИЯ. В основата на симпатията лежи цял ред психологически зависимости. Да се опитваме да ги опишем всички е сложно, а и няма смисъл. На вас необходима ли ви е практическа ефективност? Да, затова ние ще разгледаме само основните, определящи фактори. Те са 7, но 5 от тях са универсални и приложими за повечето отрасли в търговията.
Петте харесвам-фактора:
Красивия и симпатичен мениджър се харесва на клиентите повече , отколкото не красивия, а още повече грозния. СЪЩЕСТВУВА ОПРЕДЕЛЕНА ПСИХОЛОГИЧЕСКА ВЗАИМОВРЪЗКА МЕЖДУ ФИЗИЧЕСКАТА ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ НА МЕНИДЖЪРА И КАЧЕСТВОТО НА СТОКИТЕ, които той продава. Разбира се, в реалността няма нищо подобно. Какво отношение имат външните данни на мениджъра към качеството на стоките, които той продава? Никакво! Но клиентите не мислят така. По-точно, КЛИЕНТИТЕ НЕ ЧУВСТВАТ ТАКА!
Защо?
Защото ВЪНШНИТЕ ДАННИ НА МЕНИДЖЪРА ПОДСЪЗНАТЕЛНО СЕ СВЪРЗВАТ С КАЧЕСТВОТО НА СТОКАТА и клиента, виждайки пред себе си привлекателен мениджър, на първо място е склонен да пита за достойнствата на стоката , а виждайки непривлекателен – на първо място обръща внимание на недостатъците!
Клиентите харесват мениджъри по продажбите, които приличат на тях. Колкото по-голямо е това сходство ( дрехи, маниери, навици, хоби и др. ) толкова по-добре.
И така, вие се запознахте с 5-те харесвам-фактори.
Сега ще разгледаме как можете да ги използвате в полза на вашата работа и вашия портфейл…
Допълнителна информация | |
Цена | 15 лв. |
Приблизителен обем /страници/ | 5 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лв./час |
Идентификационен код | 143013 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!