Същността на метода на контрастното възприятие: РАЗЛИКАТА ВЪВ ВЪЗПРИЯТИЕТО НА КЛИЕНТА МЕЖДУ ДВА ОБЕКТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ПО-МАЛКО ИЛИ ПОВЕЧЕ ЗНАЧИМО, В ЗАВИСИМОСТ САМО ОТ ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТТА НА ДЕМОНСТРАЦИЯ НА ОБЕКТИТЕ.
Това означава, например, ЦЕНАТА ЩЕ ИЗГЛЕЖДА ПО-ВИСОКА ИЛИ ПО-НИСКА В ЗАВИСИМОСТ ОТ ЦЕНИТЕ НА ПО-РАНО ДЕМОНСТРИРАНИТЕ СТОКИ.
Mетодът “Контрастно възприятие” е широко разпространен в търговията. Него го обожават големите търговски вериги, търгуващи с битова техника и електроника ( и не само). Ако вие често ходите в определен период от време, ще видите следната картина: редица стоки (DVD, телевизори, камери и др.) имат реално средно пазарна цена. След това някои модели се излагат редом, а цените им се променят така, че по-евтините и малко функционални да са само малко по-ниски от по-функционалните.
Този метод обичат и използват и продавачите на автомобили втора ръка. А продавачите на нови коли въобще обожават този метод и често го прилагат само, че в малко по-друг вид: първо те уговарят клиента за цената на новата кола. Стараят се да сключат договор в писмена/печатна форма. И чак след това започват да добавят допълнителните аксесоари. На фона на цената на колата добавянето на няколко хиляди за някаква опция изглежда несериозно. Затова мениджърите на автосалоните постепенно …
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лв. |
Приблизителен обем страници | 2 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 143028 |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!