Има различни техники за ефективни продажби. Една от тези техники е правилно обоснованите качества на стоката. За да обосновете правилно качеството на стоката, вие трябва да вярвате в нея.
Вярата е много важна част от продажбата. Ако продавача вярва в своя продукт той ще може правилно да предаде тази информация на клиента. Доказателството за това, че продукта е добър е скрито в неговото бъдеще. Помислете какво минало и бъдеще може да има качествената стока.
СХЕМА ЗА ОБЯСНЕНИЯ НА КЛИЕНТА:
1). Кажете нещо за стоката, за да искат да я купят.
Например: «Кафето притежава богат аромат и приятен вкус».
2). След това направете скок в миналото и докажете това, което сте казали.
Например: «Кафето притежава богат аромат и приятен вкус защото всяко зърно е събирано и печено ръчно.»
3). Може също така да направите скок в бъдещето.
Например: «Кафето притежава богат аромат и приятен вкус, вие ще се убедите в това, когато в мъгливата сутрин топлата чашка кафе сгрее вашите ръце и ви повдигне настроението».
Опитайте се да не разкривате информация за продукта, която не можете да обосновете…
Допълнителна информация | |
Цена | 10лв. |
Приблизителен обем /страници/ | 2 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лв./час |
Идентификационен код | 143016 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!