Как да получим лоялни клиенти?

Как да получим лоялни клиенти?

loialni-klienti

Обикновено за лоялни клиенти се смятат тези, които правят повторни покупки. Въз основа на това убеждение, всички програми за лоялност са предназначени да помогнат с отстъпки, бонуси или други специални оферти за мотивиране на клиентите да направят повторна покупка.

Маркетинговите мероприятия за стимулиране на продажбите наистина насърчават клиентите да направят покупки. Но дали те наистина са лоялни клиенти? Както показва опита, постоянното намаляване на цените с цел увеличаване броя на продажбите носи повече вреда, отколкото полза.

Клиентът очаква от продавача повече от ниски цени. Разберете, че в днешния свят няма недостиг на стоки или услуги. Единствената реалност на бизнеса е липса на купувачи. Ако единственото, което задържа вашите клиенти е ниската цена, в случай на появата на по-привлекателно ценово предложение от конкурентите, вие ще загубите голяма част от своите „лоялни“ клиенти.

 

Как да направим лоялността на клиентите дългосрочна?

Препоръчваме лоялността да се разглежда като резултата от икономическата и емоционална въвлеченост. Ако се ориентирате само към “уникалност” на стоката, ще се разочаровате – технически уникален продукт може да бъде изкопиран за няколко месеца. Но добавяте високо квалифициран и компетентен персонал, и удобна среда, която да обедини клиенти и служители – вашият успех е гарантиран.

А какво да правим със собствениците на карти за намаление, които дълго време не правят покупки в магазина?

Отговорът е прост: единственият начин да се спечели дългосрочна лоялност е изграждане на отношения, които се основават на емоция и доверие. Материалните предимства могат да бъдат част от програмата за лоялност, но в действителност за клиентите са важни уникалните и с висока стойност (по тяхно мнение) привилегии.

Ключови фактори за лоялност

Както показва практиката, за да вземат решение за избор на компания, потенциалния клиент трябва да получи 5-6 положителни препоръки. Но за това по-късно…

Допълнителна информация
Цена 10 лева
Приблизителен обем, страници 2 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 141002

 

Вижте още …

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи