Ефективното управление на Салон за красота

Ефективното управление на Салон за красота
Технология за увеличаване на продажбите в салона!

salon-za-krasota

Практическо ръководство за собственици, управители и мениджъри на салоните за красота, СПА-центрове, козметични, фризьорски и медицински центрове

Всяка дейност, за да е успешна изисква определени навици и умения. В съвременните условия за да успее в бизнеса, човек трябва не само да е добър специалист в професията, но и добър мениджър, маркетолог и търговец.

За кого е предназначен тренинга “Ефективното управление на Салон за красота”?

· За управители и собственици на салон за красота, фризьорски салони и СПА центрове, които искат да увеличат своите печалби от стопанска дейност.
· За фризьорите, които работят в своето студио.
· За администраторите и помощник управителите, занимаващи се с управлението на салона за красота.
· За тези, които вече са пробвали да привлекат клиенти в салона и са провеждали акции, но резултатите са били по-малки от очакваните.
· За тези, които вече са изморени да се чувстват като «роби» на своя бизнес.

Какво ще получите при въвеждането на технологиите от този тренинг?

· Ще можете да увеличите приходите от всеки клиент с 30% без допълнителни разходи, променяйки само няколко услуги и оставяйки повечето.
· Клиентите на Вашия салон за красота ще използват повече услуги и ще оставят повече пари в салона.
· Ще върнете «загубените» клиенти, които не са идвали в салона повече от 3 месеца.
· Ще спрете да губите пари за безполезни акции и неефективна реклама.
· Създаване на система за привличане на клиенти така, че да запълните капацитета на своя салон за красота.
· Разработване на нов план за действие за удвояване на приходите на салона за красота в течение на близките месеци.
· Ще стартирате система за препоръки на салона, за да може всеки клиент с удоволствие да доведе още трима свои познати.
· Ще натоварите с работа новите и млади кадри, а с опитните майстори значително ще повишите своите приходи.

Какво ще научите от тренинга “Ефективното управление на Салон за красота”?

· Как да увеличите приходите на салона, отделяйки само един час на ден?
· Кое прави лоялен един клиент към Вашия салон?
· Как да запазите клиентите си да не отидат при конкурентите.
· Ефективни начини за привличане на нови клиенти.
· Проста формула за увеличаване на печалбата в салона за красота.
· Как от случайното «от уста на уста“ да направите система за препоръки?
· Как да стимулирате клиентите да посещават всички или почти всички услуги на Вашия салон.
· Как да натоварите с клиенти начинаещите майстори и да повишите приходите с опитните майстори?
· Как да заработите повече приходи с по-малко клиенти?
· Как да удвоите приходите си без нови клиенти?
· Защо кафето и общуването увеличават продажбите?

· Как да намалите разходите за реклама?

· Как да върнете изгубените клиенти с пет прости стъпки?

· Защо облизването на пощенски марки може да се окаже най-печелившия инструмент за Вашия салон?

· Как да кажете на клиента „Честит рожден ден“ и да спечелите неговата лоялност за цял живот?

· Вълшебните думи, които продават повече услуги и продукти на дребно във Вашия салон.

· Защо рецепцията е най-важното място за успеха на салона за красота?

· Какво да кажете на клиентите за увеличаване на продажбите?

· Как да се създаде система за препоръки за салона пред приятелите на Вашите клиенти?

· И много, много друго.

Вие ще увеличите приходите на своя салон минимум два пъти и лесно ще създадете система за привличане на нови клиенти, внедрявайки технологиите от този тренинг!

Това означава, че Вие:

· Вече няма да зависите от капризите на клиентите си и ще се избавите от страха да губите клиенти.

· Вашите клиенти ще препоръчат салона на всичките си познати благодарение на проста, но ефективна програма за препоръки.

· Можете да направите вашия салон уникален, а клиентите вече няма да се налага да сравняват цената с конкуренцията.

· Вие ще победите «мъртвия сезон». Когато Вашите конкуренти едва ще свързват двата края, Вие уверено ще увеличавате приходите си.

· Вие ще бъдете в състояние да повишите цените в салона с 10-20%, без ущърб на вашите клиенти.

· Ще се изненадате колко лесно можете да увеличите печалбата на Вашия бизнес!

Но най-важното е, че вече ще можете да прекарвате повече време със семейството си, защото вашият бизнес ще работи за вас.

Съдържание:

· Факторите на успеха в салоните за красота

· Как да увеличим продажбите в салона за красота

· Увеличаване на продажбите – работим с витрините. Десетте правила на продаващите витрини

· Увеличаване на продажбите – Подбор на асортимента продукти за салона

· Увеличаване на продажбите – Оценете нивото на обслужване в салона

· Как да използваме технологията ,,Таен клиент“

· Как продават нашите администратори – типичните грешки и как да ги поправим

· Как да не загубим клиента. Четири причини за недоволство от вашият салон

· Внедряваме стандарти за работа. Процедура за посрещане на клиента от администратора

· Внедряваме стандарти за работа. Процедура за разчитане с клиента от администратора

· Възраженията на клиентите – типология и методи за работа с тях

· Двадесет типични възражения на клиентите и примери за отговор

· Десетте компонента на успешния разговор с клиента

· Защо Вашата реклама не работи?

· Как да напишем рекламен текст, който да продава?

· Как да работим с подаръчните сертификати на рожденият ден на клиента?

· Как да увеличим обема на средната продажба. Допълнителните продажби.

· Десет способа за увеличаване приходите на салона за красота.

Допълнителна информация
Цена /без ДДС/ 260(без ддс)
Обем, страници 48 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 110007

 

Вижте още…

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!