Цел: Упражнението помага на участниците да се запознаят в проблематиката на тренинга, а също така един с друг.
Време: 10-15 минути
Размер на групата: 10-20 души
Цел: Упражнението може да бъде използвано навсякъде, където процесът изучаван на тренинга може да се разбие на последователни стъпки( напр. стъпки на продажба, етапи на формиране на екипа и т.н.), или там където е възможно да се отделят факторите за успех и качествата на хората, които постигат този успех( напр. качествата на ефективния търговец).
Време: 10-20 минути
Размер на групата: 6-20 души
Цел: Упражнението помага активно да се усвои всеки ,,скучен‘‘ материал.
Време: 10-30 минути, в зависимост от обема на изучавания материал.
Размер на групата: 6-15 души
Цел: Упражнението се използва след мини-лекция, за да стимулира критическото мислене на участниците и способността им да оперират с получения материал.
Време: 20 минути
Размер на групата: 6-20 души
Цел: Упражнението се използва в началото на тренинга, за да подтикне участниците да се изказват по дадената тема и да стимулира творческата им активност. Също така може да се използва след мини-лекции да да се ,,разбуди‘‘ групата.
Време: 15 минути
Размер на групата: 12-15 души
Допълнителна информация | |
Цена | 30 лева |
Идентификационен код | 1213002 |
Вижте още … |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!