Дистанционен бизнес-тренинг

Не е достатъчно само да имаш стока. Трябва да можеш и да я продаваш!!!

Бизнес-тренингът ,,Техника на продажбите“ е  уникално  съчетание на  методики  и инструменти, необходими  на всеки търговец.

Който осъзнава своето въздействие върху другите, той по-добре убеждава. Който по-добре убеждава, той по-добре продава. Умението да  създава отношения, да разбира хората и да се настройва на тяхната ,,вълна“ е една от най-важните задачи на продавача. Необходимо е да се познават психологическите типове клиенти, да се знае как трябва да се реагира на едни или други особености на личността, които ще се проявяват при установяването на контакта и да бъдат готови за взимодействие с тях. При това е много важно да се отговори на два въпроса: към какъв психологически тип се отнася клиента и как грамотно да се работи с него.

Очаквани резултати от обучението : Вие

  1. Конструктивно  ще реагирате на сложните ситуации при взаимодействието с трудните клиенти.
  2. Ще умеете да превръщате ,,трудният клиент“ в лоялен и/или постоянен.
  3. Ще неутрализирате конфликтите и ще ги превърнете в конструктивен диалог с клиента.
  4. Бързо и ефективно ще обслужвате клиенти, принадлежащи към различни групи.
  5. Ще съхранявате работоспособност и бързо ще се въстановявате след общуване с ,,трудни“ клиенти.
  6. Ще отстоявате интересите на фирмата в сложни ситуации.

Програма на тренинга:

  1. Типове клиенти и методи за работа с тях
  2. Трите  нива на привързаност на клиентите
  3. Работа с постоянните клиенти – общи правила и индивидуален подход
  4. Техники и правила за работа с трудните клиенти
  5. Тактики за работа със съмняващите се клиенти
  6. Работа с клиентите които вашите конкуренти са направили експерти
  7. Работа с крупните клиенти

–          С какво крупният клиент се отличава от другите?

–          Плюсовете и минусите на крупният клиент-заслужава ли си работата с него?

–          Как да търсим  и как да организираме работата си с крупните клиенти?

–          С кое ниво на управление трябва да работим?

–          Допълнителни направления и координация на работата с крупните клиенти

–          Може ли аналогично да организираме работата и другите клиенти?

–          Стратегическите ползи от работата с крупните клиенти?

8- Стилове и типология на конфликтното поведение

Автор и водещ курса е Йордан Ангелов – ръководител на тренинг център Айджей

Йордан Ангелов е психолог и бизнес-треньор, автор на редица тренинги и методики  в областта на корпоративното управление, комуникацията и продажбите.

 


Стойност на тренинга – 260 лв.        Поръчайте обучение ТУК !

———————————————————————————————————-

Още интересни статии по темата:

Методиката „ТАЕН КЛИЕНТ” – Най-ефективният инструмент за увеличаване на клиентите.

Преговори за цената.

——————————————————————————————————————————-

Още актуални тренинги и обучения по темата:

Стратегически продажби на крупни клиенти

Продавайте,развличайки се. Маркетингови игри за увеличаване на продажбите.

Преговори без поражения: ефективни стратегии и тактики