Едномесечен дистанционен курс за мениджъри по продажбите
Всяко предприятие работи на пазара за да получава печалба. Приходите идват само в резултат на продажбата на произведените стоки или услуги. Да познава бизнес-процеса ,,Продажба“ и методите за управлението му е длъжен не само търговският екип. Ако човек не е положил усилия да продава продукцията на компанията, не е доказвал на клиентите преимуществата и, то той не може да стане ефективен ръководител.
Курсът е ориентиран както към ръководителите и специалистите които имат практически опит, така и към тези които започват своят път в бизнеса. Той се състои от седем части, които последователно разглеждат управлението на продажбите.
В първата част на основата на съвременните тенденции в маркетинга и логистиката, се разглеждат подходи за разработката на стратегиите на компанията в областта управление на продажбите.
Следващата част е посветена на проектирането на каналите за движението на стоките. Тук се изучават фуккциите, видовете и участниците, а също така и последователността на стъпките по създаването и усъвършенстването на каналите за движението на стоките.
В третата част се анализират взаимоотношенията на участниците в каналите за движение на стоките, методите за управление на каналите и разрешаването на конфликтните ситуации.
Следващите две части разкриват създаването и функционирането на отдела по продажби на компанията, а също така и проектирането на функциите на сътрудниците в отдела, заплащането и обучението им.
Шестата част анализира действията на бизнес-процеса ,,Продажба“.
Последната част е посветена на управлението на взаимоотношенията с клиентите.
Стратегия за управление на продажбите
- Структура и задачи на управлението на задачите
- Управление на продажбите и разпределителната логистика
- Разработка на стратегията за управление на продажбите
Проектиране на каналите за движение на стоката
- Функции на канала за движение на стоката
- Видове канали за движение на стоката
- Участници в канала за движение на стоката
- Методи за усъвършенстване на каналите за движение на стоката
Взаимоотношения в каналите за движение на стоката
- Избор на търговски точки
- Организиране на регионални продажби
- Инструменти за управление на каналите
- Конфликти в каналите
Отделът по продажби
- Задачи и функции на отдела по продажби
- Структура на отдела по продажби
- Взаимодействие с другите подразделения
- Планиране на продажбите
- Документи, регулиращи дейността на отдела
Търговският персонал
- Ръководител на отдела по продажби
- Мениджър по продажби
- Работната заплата и оценка на търговския персонал
- Обучението на търговския персонал
Продажбата като бизнес-процес
- Особености на продажбите в сегмента В2В
- Структура на бизнес-процеса ,,Продажба“
- Цикъл на изпълнението на поръчките
- Връщане на непродадените стоки
Управление на взаимоотношенията с клиентите
- Същност и значение на GRM
- Цели за създаванетио на GRM
- Структура на базата данни
- Изпозването на базата данни
- Класификация на клиентите.
Раздел: Обучения
——————————————————————————————————————————–
Още интересни статии по темата:
Страховете на клиентите при покупка на услуги.
Преговори за цената .
——————————————————————————————————————————-
Актуални тренинги и обучения по темата:
Техника на продажбите – прогнозиране поведението на клиента.
Агресивните преговори: как да отстояваме интересите си и да казваме ,, не” .