По изследвания на различни компании, изборът на стоки/услуги се извършва по препоръки от 50 до 70% от случаите. Препоръките се дават от приятели, познати, роднини, както и от други потребители в Интернет.
На всички тези потребители може да се въздейства с качествени услуги и следпродажбено обслужване на високо ниво. Днес, потребителите са готови да споделят мнението си за компании в различни общо достъпни източници Интернет и това трябва да се има впредвид. С такава аудитория може и трябва да се работи, за да не остава нито един отзив без внимание. Отговорът на положителен отзив трябва да бъде под формата на благодарност от името на компанията, а негативните отзиви подлежат на внимателно изучаване, анализ и адекватен отговор, където е написан отзива и при личен контакт с потребителя, оставил отзив за ресурса.
Какво включва тази услуга:
Ползи за клиента:
За кого е нужно това:
Допълнително:
Стилистиката на отзивите се съхранява в съответствие с избраната стратегия за формиране на информационен имидж. Количеството символи във всеки отзив са различни, но не по-малко от 320 знака (без интервали). Отзивите се публикуват във всички източници, избрани за мониторинг и насърчаване, не се дублират и се пишат индивидуално за всяка платформа.
Изпрати запитване: