Как да създадем постоянен поток от клиенти?
Как да се научим лесно да си определяме срещи по телефона?
Как да повишим своите лични продажби?
Как завинаги да забравим за страха от студените обаждания?
За много продавачи е удобно да мислят и да убеждават всички, че студените обаждания не работят. Разбира се, много по-лесно е да се чака входящия поток и да се обвинява ръководството, че рекламата е малко и затова телефонът мълчи.
ДА! Студените обаждания не работят, само ако:
- Вие не използвате студените обаждания.
- Вие не вярвате в студените обаждания.
- Мениджърите се страхуват от студените обаждания.
- Мениджърите не правят студени обаждания.
- Мениджърите саботират студените обаждания.
- Мениджърите нямат достатъчно практика, а в компанията няма системно обучения на тази тема.
- Мениджърите нямат шаблони/скриптове за обработване на възраженията.
- Мениджърите звънят на клиента един път и след това забравят за него завинаги.
- Вие нямате стандартни студени обаждания и ефективни продаващи сценарии за разговор.
Ако това се отнася за Вас, всеки ден Вие ще губите клиенти и съответно пари. А в същото време във фирмите на Вашите конкуренти ежедневно се осъществяват изходящи позвънявания от всеки мениджър, и всяко 10-то позвъняване завършва със среща, а всяко 2-ро е изпращане на оферта до потенциален партньор.
Какво е ,,Студени обаждания“?
Физически, това са позвънявания до клиенти, които не очакват Вашето обаждане. Възможно е дори никога да не са чували за Вас.
Теоретично, това е първичен инструмент на активните продажби. Именно с него започват продажбите в сектор B2B.
Практически, това е машина за стабилно привличане на клиенти.
Не се страхувайте от студените обаждания!
Ако не използвате студените обаждания:
- Всеки ден ще губите дял от пазара!
- Всеки ден ще губите клиенти!
- Всеки ден ще губите приходи!
Всичко е много просто: Ние казваме какво и как да се прави, Вие го правите и ВЕДНАГА получавате резултати.
За кого е предназначен тренингът?
Вие трябва да посетите тренинга ако:
- Планирате да увеличите продажбите;
- Искате да знаят за Вас на пазара;
- Искате постоянно да получавате нови клиенти;
- Искате да бъдете сред лидерите в своята ниша.
Какво ще научите:
- Всички начини за събиране на информация за база данни на потенциални клиенти;
- Как да звъните само на нужните хора;
- Как веднага да отхвърлите нецелевите контакти;
- Кога са най-ефективни студените позвънявания?
- Как лесно да преодолееете секретаря;
- Готови отговори на възраженията;
- Различни способи за съставяне на скриптове за студени обаждания;
- Как правилно да се готвим за студени обаждания;
- Как правилно да се готвим за студени обаждания;
- Конкретни препоръки за подготовка към студени обаждания.
Целият процес на тренинга е:
- Минимум теоретична информация;
- Максимум шаблони и анкети за моделиране;
- Максимум практически задания и регулярна обратна връзка.
Информация за курса | |
Лектор | |
Цена (група) | Поискай оферта |
Фирмен коучинг | Да |
За записване | ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg |
Брой участници в група | 8-16 |
Програма | Адаптивна |
Продължителност | Еднодневен /8 ак.часа/ |
Сертификат | Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат. |
Вижте още … |