Правила при наемане на работа

Правила при наемане на работа

 

Правило 1. Всеки човек оставя следи. Прогнозираното поведение не се отличава от демонстрираното по-рано.

Не си заслужава да се отвличате със задълбочено психолигическо тестиране на кандидата и не трябва да преувеличавате своите интелектуални възможности. Човекът, който получава повече от вас винаги ще ви заблуди, а който получава по-малко, не отговаря за своите думи и сам не знае какво вие се стремите да получите от него- истинските мотиви за неговото поведение се намират далече от неговото съзнание. Реалният способ да се разбере треакторията на човека е да се проследи неговата производствена и лична биография и да се прогнозира нейното продължение. Обърнете се към предишните работодатели с конкретни въпроси за техния бивш работник- държал ли се е добре, справял ли се е с работата си, правил ли е грешки (какви). Дълбочината на анализа 3-10 години, 3-5 работодателя. Колкото е по-важна длъжността-толкова по-дълбоко копаем.

Правило 2. Всеки човек има опашка. Винаги може да се намерят невербални, неконтролирани, искрени реакции на кандидата.

Винаги искаме да знаем дали кандидатът говори истината. Като правило най-интересни са правдивите отговори на въпросите „Колко си получавал?”, „Защо напусна?”, „Какво искаш от новата работа?”. Искрените хора са все по-голяма рядкост. Фактически кандидатът е продавач. И стоката (кандидатът) със всяка година става все по-скъпа, а и сделката се сключва минимум за една година. Кандидатът за позиция със заплата 500лв ви продава стока за 6000лв. Важно е са се отбележи, че продавачът-кандидат всички пари от сделката получава за себе си (100% комисионна), т.е. той е много заинтересуван в успеха. Често се получава така 20-30 мин. интервю и няколко хиляди лева са в джоба. Тенденцията: да се плаща за кандидата все повече всяка година нараства. Вероятността,  на интервютата да ви мамят също нараства. Затова при приемането на решения обръщайте по-голямо внимание на това, което кандидатът не е казал, т.е. не на фигурата, а на фона. Избягвайте емоционалното въздействие от страна на кандидата, проверявайте препоръките, анализирайте беседата и обективните тестове. Анализирайте не само това, което кандидатът ви показва, но и това …

Допълнителна информация
Цена 10 лева
Приблизителен обем, страници 3 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 341009

 

Вижте още …
  •  Работа с възраженията на клиентите

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи