Как да създадем работеща програма за стимулиране на продажбите

Как да създадем работеща програма за стимулиране на продажбите

 stimulirane-na-prodajbite

Доволни ли сте от резултата на своите програми за стимулиране на продажбите? Производителите и дистрибуторите често използват тази техника, в опит да се разработи уникална мотивационна оферта за продажба на конкретни продукти или услуги. Една от грешките при провеждане на подобни мероприятия се наблюдава в много компании. Съществуват дори и поощрителни програми за управление поведението на клиентите, но има по-действен начин. Отчасти, метода е издържал изпитанието на времето, и все по-често успява да постигне планираният резултат. Какъв е този метод и как да създадем работеща програма за стимулиране на продажбите, за да бъдем успешни?

Паричните стимули  често не са решаващ фактор

Проблемът, за който споменахме е това, че не всички продавачи са мотивирани от същия метод. Следователно, не всички програми за стимулиране ще работят еднакво добре. И паричните стимули , често не са решаващият фактор за мотивиране на продавачите за постигане на успех в разработената програма.

Първата причина за това се крие в самия човек. Тези, които са запознати със стратегията на маркетинга разбират, че част от продавачите вече са мотивирани. Да се идентифицират е много просто – по дялът на продажбите от общия размер на приходите. И маркетинговата стратегия е насочена на първо място към поддържане на вътрешната мотивация на тези хора на правилното ниво .

Втората причина се отнася до самата програма за стимулиране на продажбите . Продавачите обикновено поемат по пътя на най-малкото съпротивление . Това не означава, че те са мързеливи, точно обратното. Добрите продавачи използват простотата, за да може покупката да премине възможно най-естествено за клиента.

Трудности с регистрацията, отчетността или с възнаграждението могат да нивелират успеха още в самото начало. В нея не може да има никаква двусмисленост. Премахнете всичко, което може да доведе до намаляване на интереса на продавача, напразна загуба на време и пари. Постига се по следния начин.

Как да се създаде работеща програма за стимулиране на продажбите

Стимулиращите програми не продават сами. Много от добрите програми за стимулиране на продажбите са отнесени към неефективните, само защото те просто не са управлявани по правилния начин…

 

Допълнителна информация
Цена 10 лева
Приблизителен обем, страници 2 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 141003

 

Вижте още …

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи