И така. Скоро от вас един ваш клиент е купил някакъв продукт. Вие сте получили процент от продажбата и от радост сте забравили кой какво е купил от вас. Така не трябва.
Сега е необходимо клиентът да не ви забравя, а за това трябва вие да не забравите за него.
Следпродажбено обслужване на клиентите е един от най-ефективните методи за повторни продажби.
За целта какво трябва да се направи? Да напомняте за вашата фирма и нейното предложение с ненатрапчиви обаждания по телефона, периодични визити. Ако вашия асортимент от стоки се променя сезонно, не забравяйте да информирате за това своите клиенти.
Вие трябва да сте в главата на клиента, за да може веднага след като той …..
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лв. |
Приблизителен обем страници | 2 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 143021 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!