Следпродажбено обслужване на клиентите. Ефективни методи за повторни продажби

Следпродажбено обслужване на клиентите. Ефективни методи за повторни продажби.

sledprodajbeno-obslujvane-na-klientite

И така. Скоро от вас един ваш клиент е купил някакъв продукт. Вие сте получили процент от продажбата и от радост сте забравили кой какво е купил от вас. Така не трябва.

Сега е необходимо клиентът да не ви забравя, а за това трябва вие да не забравите за него.

Следпродажбено обслужване на клиентите е един от най-ефективните методи за повторни продажби.

За целта какво трябва да се направи? Да напомняте за вашата фирма и нейното предложение с ненатрапчиви обаждания по телефона, периодични визити. Ако вашия асортимент от стоки се променя сезонно, не забравяйте да информирате за това своите клиенти.

Вие трябва да сте в главата на клиента, за да може веднага след като той …..

 

Допълнителна информация
Цена 10 лв.
Приблизителен обем страници 2 стр.
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 143021

 

Вижте още…

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи