Признаците на “транс” в клиента. Вътрешните образи и ефективната работа с тях

Признаците на “транс” в клиента. Вътрешните образи и ефективната работа с тях.

 

trans-v-klienta

Вътрешните образи са различни, но повечето от тях са желани!

Ще засегнем две важни теми:

  1. Признаци за транс в клиента.
  2. Вътрешните образи и работата с тях.

Преди да започнем да ги разглеждаме подробно, ще направим малко отклонение, за да се докоснем по два много важни въпроса:

1). Първоначалния контакт с клиента (или, какво трябва да направите, преди да започнете с хипнозата);

2).Вашето местоположение (ориентацията на тялото в пространството) относно клиента при осъществяване на хипноза.

Това разбиране ще улесни осъществяването на хипнозата. Невежеството може да бъде основен ,,препъни-камък“ или ,,греблото“ на продажбите.

,,Греблото“ на продажбите за разлика от обикновеното и добре известно на всеки, работи малко специфично: когато вие стъпвате върху него , то с всичка сила удря по челото, но не вас, а клиента! А това моментално отрезвява клиента. И за никаква хипноза в този случай не може да се говори. Макар че, от друга страна, този подход може да бъде истински пробив в хипнозата. Но тъй като това още не е утъпкан път, ние ще преминем през утъпкания път и ще ви отговорим на двата въпроса.

И така, при вас идва клиент. Състои се първия контакт. И какво след това? После, преди да се опитате да извършите хипнозата ПОСТАРАЙТЕ СЕ ДА УСПОКОИТЕ КЛИЕНТА, АКО ПЪРВОНАЧАЛНО ТОЙ НЕ Е СПОКОЕН И ВЪЗБУДЕН ОТ НЕЩО. НЯМА НИКАКЪВ СМИСЪЛ ДА СЕ ОПИТВАТЕ ДА ХИПНОТИЗИРАТЕ КЛИЕНТ, КОЙТО СЕ СУЕТИ И ТРЕПЕРИ. За да забавите клиента говорете …

 

Допълнителна информация
Цена 15 лв.
Приблизителен обем страници 5 стр.
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 143031

 

Вижте още…

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи