Вътрешните образи са различни, но повечето от тях са желани!
Ще засегнем две важни теми:
Преди да започнем да ги разглеждаме подробно, ще направим малко отклонение, за да се докоснем по два много важни въпроса:
1). Първоначалния контакт с клиента (или, какво трябва да направите, преди да започнете с хипнозата);
2).Вашето местоположение (ориентацията на тялото в пространството) относно клиента при осъществяване на хипноза.
Това разбиране ще улесни осъществяването на хипнозата. Невежеството може да бъде основен ,,препъни-камък“ или ,,греблото“ на продажбите.
,,Греблото“ на продажбите за разлика от обикновеното и добре известно на всеки, работи малко специфично: когато вие стъпвате върху него , то с всичка сила удря по челото, но не вас, а клиента! А това моментално отрезвява клиента. И за никаква хипноза в този случай не може да се говори. Макар че, от друга страна, този подход може да бъде истински пробив в хипнозата. Но тъй като това още не е утъпкан път, ние ще преминем през утъпкания път и ще ви отговорим на двата въпроса.
И така, при вас идва клиент. Състои се първия контакт. И какво след това? После, преди да се опитате да извършите хипнозата ПОСТАРАЙТЕ СЕ ДА УСПОКОИТЕ КЛИЕНТА, АКО ПЪРВОНАЧАЛНО ТОЙ НЕ Е СПОКОЕН И ВЪЗБУДЕН ОТ НЕЩО. НЯМА НИКАКЪВ СМИСЪЛ ДА СЕ ОПИТВАТЕ ДА ХИПНОТИЗИРАТЕ КЛИЕНТ, КОЙТО СЕ СУЕТИ И ТРЕПЕРИ. За да забавите клиента говорете …
Допълнителна информация | |
Цена | 15 лв. |
Приблизителен обем страници | 5 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 143031 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!