Наскоро изследователска фирма проведе проучване доверието на потребителите в областта на рекламата, коeто обхваща 25 000 респондента от 50 страни.
Данните от изследването показват, че най-голямо доверие клиентите имат на отзивите на тези хора, които познават.
Отзивите на непознати също оказват влияние върху избора: на отзивите в Интернет се доверяват 70% от запитаните.
Нивото на разпространение на доверието на клиентите е показано по-долу.
Индексът на доверие от 90% дава ясно разбиране за това, за какво да се …
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лв. |
Приблизителен обем /страници/ | 1 стр. |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лв./час |
Идентификационен код | 143009 |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!