Закон за фигурите и фона, закон за нивото на очите, закон за мъртвата зона и превключване на вниманието, закон за групиране, закон “7 ± 2” и други доказани психологически техники, които използват собственици на магазини, за да извлекат максимална печалба от всеки клиент.
Мърчандайзингът е система от дейности, извършвани в микросвета на магазина и насочени към това, на клиентите да имат удобно , приятно и изгодно пазаруване.
Понякога забравяме, че магазина съществува за клиентите (а не за ръководството, не за персонала, и в никакъв случай не и за контролните органи). И трябва да се стремим да направим нашия магазин удобен, приятен и изгоден именно за потребителите. Може би се чудите защо има магазини, неподходящи за извършване на покупки в тях, въпреки че продуктите и цените са в нашите очаквания. Отговор – тяхното ръководство е забравило най-важното. т.е. за типичния потребител на нашето време и особеностите на неговото поведение при избор и покупка на стоки.
Шестте закона на зрителното възприемане на стоката
Нека започнем с основите на психологията на визуалното възприятие, а именно – закони, които обясняват как вижда стоката купувача.
Този закон използваме, когато искаме да акцентираме вниманието на потребителя на конкретна стока за нейното придвижване. Отделяне на фигура от фон може да бъде постигнато за сметка на : …
Допълнителна информация | |
Цена | 15 лева |
Приблизителен обем, страници | 4 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 142004 |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!