100 метода на успешната продажба от Левинсън

100 метода на успешната продажба от Левинсън

 uspeshnata-prodajba-levinsan

Вие инвестирате време, енергия и въображение, а в замяна получaвате много пари – казва  Levinson – „партизанският маркетинг“ е превърнал търговията от изкуство в наука. В нейната основа лежат законите на човешкото поведение. При „партизанския маркетинг“  вие концентрирате вниманието си не просто на търговията, а на приходите. Измервайте всичко с приходите. Именно те трябва да бъдат единствена мярка за всичко.

«Партизанският маркетинг» има 100 вида оръжия – обяснява Levinson. Половината от тях са безплатни, останалите не струват скъпо.  Тези видове оръжия се делят на четири категории:

  • Тези, които вече използвате.
  • Тези,които могат да бъдат използвани по-ефективно.
  • Тези, които не използвате, но напразно.
  • Тези, които не са подходящи за вас, поне не още.

 

  1. Маркетинговият план определя вашите намерения за близките 5-10 години. Тук се прилага простата формула: «Готви се…..цели се…..огън!». Всичко, което ви е нужно е план максимум от седем точки. Именно такъв е бил маркетинговият план на фирма Проктър и Гембъл.
  2. Маркетинговият календар – „ Това е начин да попаднеш в рая още докато си жив – смята Levinson – Той напълно изключва работа на сляпо и е най-ценният ресурс и базата на цялото ви предприятие“. Маркетинговият календар,  това е вашия бизнес график за всеки ден от годината: той показва какво трябва да се свърши днес, утре, други ден  за да се постигне целта. Разбира се, всяка компания има своя специфика, затова вие трябва да разработите собствена тактика и да изложите на хартия конкретен план за „атака“ стъпка след стъпка. Разбира се, има много работа. Но си струва, защото вашите усилия ще бъдат възнаградени.
  3. Ниша – в този случай е просто вашето място на пазара . Има се предвид дефицитен продукт или услуга, която вие можете да осигурите по-добре от другите. Каква е вашата ниша?
  4. Вашето име и фамилия. Много американци, влизайки в магазина не купуват всякакъв салам. Те търсят с очи ярка опаковка с червено-син цвят и надпис „Селски салам на Боб Еванс“.
  5. Идентичност или индивидуалност. Много маркетингови експерти смятат, че създаването на изображение или , както се казва образ е много важен фактор . От гледна точка на Levinson е пълна глупост. Вашият образ трябва да бъде максимално правдив и реално да отразява вашата личност…

 

Допълнителна информация
Цена 20 лева
Приблизителен обем, страници 8 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 141005

 

Вижте още …

ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!

ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА!

Платежни методи