Алгоритъмът ще ви позволи да ускорите процеса на продажба и значително да повишите вашия КПД за работа.
Алгоритъм на работа с възраженията на клиентите
Можете да опитате да работите с възраженията на клиентите в продажбата по различен начин. Може хаотично да отговаряте на възраженията, но използването на представените по-долу методи значително ще ви облекчи живота. И това не е само техника, а действителен алгоритъм за работа с възраженията на клиентите в продажбите. Този алгоритъм може да се представи във вид на схема за работа с възраженията.
ВНИМАТЕЛНО СЛУШАЙТЕ ВЪЗРАЖЕНИЯТА. Не се опитвайте ходом да отговаряте на възраженията на клиентите. Иначе ще изглеждате неестествено.
АНАЛИЗИРАЙТЕ ВЪЗРАЖЕНИЯТА ЗАЕДНО С КЛИЕНТА. Разгледайте възражението от различни страни, от различни гледни точки. Подробният анализ ще ви позволи по-добре да разберете възражението. Често клиентите неправилно формулират своите мисли. В процеса на разглеждането на възраженията клиентите ще разяснят какво точно са имали предвид, а нерядко преформулират или променят възраженията си въобще. Също така, ако възражението има скрит подтекст (клиентът просто иска да ви изпита, да провери вашия професионализъм) и няма реална стойност за него, веднага става ясно. По същество клиентът не се интересува от възражението, а от вашата реакция на него. Той не го възприема сериозно, и затова не е готов за цялостно преразглеждане и бързо се “отрича” от него.
ОТГОВОРЕТЕ НА ВЪЗРАЖЕНИЕТО.
УВЕРЕТЕ СЕ, ЧЕ ВЪЗРАЖЕНИЕТО Е ИЗЧЕРПАНО И КЛИЕНТА ВИ Е РАЗБРАЛ ПРАВИЛНО.
ПРЕМИНЕТЕ КЪМ СЛЕДВАЩОТО ВЪЗРАЖЕНИЕ или към ….
Допълнителна информация | |
Цена /без ДДС/ | 30 лева |
Обем, страници | 2 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 150001 |
Вижте още … |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!