Цел: Формиране на навик за описване на конкурентните предимства на продукта от гледна точка удовлетворяване потребностите на клиента.
Време: 15-20 минути
Размер на групата: 6-14 души
Цел: Работа с качествата на продукта и отработка на алгоритъма ,,Характеристики-Преимущества-Ползи‘‘.
Време: 15-20 минути
Размер на групата: 6-14 души
Цел: Изграждане на умения за ясна и точна презентация, без излишни и не по същество думи.
Време: 15-20 минути
Размер на групата: 6-14 души
Цел: Изграждане на умения за ясна и точна презентация, без излишни и не по същество думи.
Време: 15-20 минути
Размер на групата: 6-14 души
Цел: Умения за работа с характеристиките на продукта
Време: 15-20 минути
Размер на групата: 6-14 души
Допълнителна информация | |
Цена | 40 лева |
Идентификационен код | 1221002 |
Вижте още … |
|
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!