1. Упражнение ,,Ценност на продукта‘‘
Цел: Повишаване в очите на клиентите цеността на собствените продукти или услуги.
Време: 30-40 минути
Размер на групата: 6-14 души
2. Упражнение ,,Плюс/минус анализ‘‘
Цел: Създаване на навик за бързо отделяне на конкурентните преимущества и слабите страни на продукта.
Време: 15-20 минути
Размер на групата: 6-14 души
3. Упражнение ,,Elevator pitch‘‘
Цел: Трениране на уменията за ефективна презентация в условията на дефицит на време
Време: 15-20 минути
Размер на групата: 6-14 души
4. Упражнение ,,Импровизация‘‘
Цел: Тренировка на находчивостта
Време: 20-25 минути
Размер на групата: 6-12 души
5. Упражнение ,,Дядовата ръкавичка‘‘
Цел: Отработка на навика за презентация на продукта.
Време: 20-25 минути
Размер на групата: 6-14 души
Допълнителна информация | |
Цена | 40 лева |
Идентификационен код | 1221001 |
Вижте още … |
|
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!