1. Придаване на голямо значение на първото впечатление – в течение на първите 5 сек. се формира нашето впечатление за предметите и хората. Ако ни хареса кандидатът, то целият следващ час ние търсим доказателства, какъв в действителност професионалист е, умник и т.н., а ако не ни хареса ние активно търсим негативна информация. Понеже първото впечатление е капан, необходимо е да не се правят никакви оценки по време на интервюто, а само да се събира информация, след което да се анализира и сравни с другите кандидати.
2. Ефектът на „звездите“ – рискът да попаднем в този капан и два от моментът, когато получим „идеалната“ автобиография на кандидата с идеалния опит в идеалната компания. Първата мисъл, която ни минава през главата е „това е звезда“. Трябва да го вземем. И започване предварително да изпитвате към него едва ли не свещен трепет. Без да искат по време на интервюто търсим потвърждаване на „звездността“, на колосалния опит, и даже през ум не ни минава, че и в най-добрата компания има нефективни сътрудници. Ние поначало предполагаме, че човек работещ в успешна компания…
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лева |
Приблизителен обем, страници | 1 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 341010 |
Вижте още … |
|
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!