Мърчандайзинг е направление в маркетинга на пазара в търговските обекти, включващо техниката на позициониране на продуктите, дизайн и разположение на материалите, които предават послание за продажбата на мястото, където потребителят е готов да направи покупка.

Целта на курса „Мърчандайзинг“ е изучаване на закономерностите, определящи поведението на потребителя и инструментите за въздействие на потребителя в търговията на дребно. При реализацията на поставените цели   участниците в курса ще придобият необходимите знания, умения и навици.

Програма:

  • Мърчандайзинг – основни понятия
  • Marketing mix
  • Общите  принципи на  мърчандайзинга
  • Четири  основни  правила на  мърчандайзинга:
  • Колко да бъде стоковият запас
  • Някои хитрости
  • Къде да поставим новият  артикул?
  • Асортиментната  матрица
  • Работа с рекламните/пос/ материали
Допълнителна информация
Лектор  Йордан Ангелов
Цена (група) Поискай оферта
Фирмен коучинг Да
За записване ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg
Брой участници в група 8-16
Програма Адаптивна
Продължителност  4 ак.часа 
Сертификат Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат.

 

Вижте още …