Цел: Активизира групата, разкрива и анализира различни стратегии за постигане на целите в деловите комуникации.
Време: 15-20 минути, в зависимост от броя на участниците
Размер на групата: 6-14 души
Цел: Разкриване/закрепване на навици за установяване на контакт, разкриване потребностите на клиента, водене на преговори.
Време: 30-40 минути
Размер на групата: 6-12 души
Цел: В упражнението се демонстрира използването на манипулации в процеса на преговори.
Време: 30-60 минути
Размер на групата: 6-20 души
Цел:
Време: 25 минути
Размер на групата: всички участници в тренинга.
Цел: Упражнението тренира навиците за водене на преговори и умението да се предлагат и обсъждат варианти за решаване на проблемната ситуация. Също така упражнението демонстрира плюсовете на стратегията ,,печеля-печелиш‘‘, понеже обикновено участниците губят много време в стремежа си да надделеят над останалите.
Време: 20-30 минути
Размер на групата: 10-20 души
Цел: Упражнението демонстрира важна особеност на преговорите — ориентацията на по-нататъшно сътрудничество.
Време: 10 минути
Размер на групата: 6-14 души
Допълнителна информация | |
Цена на пакета | 40 лева |
Идентификационен код | 1224001 |
Вижте още … |
|
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!