Културните ценности са значим фактор за реакциите на потребителите на маркетинговите стимули. Постигането на специфична реакция, или желано поведение на потребителите , предполага знанието за специфичните културни ценности и умението да се използват.
За всяко общество е присъщ свой набор от ценности и техните приоритети. Ценностите се класифицират по критерии за насоченост. Класификационната система включва три групи културни ценности – ориентирани на другите (other-oriented values), ориентирани на средата (environment-oriented values) и ориентирани на себе си (self-oriented values). Културните ценности, имащи най-голямо въздействие върху потребителското поведение могат да бъдат отнесени към една от трите общо групи.
По-долу ще разгледаме списък от 21 ценности, значими в повечето култури на индустриално развитите страни. Повечето стойности са показани като дихотомия (т.е. „материални“ срещу „ нематериални‘, но това не означава ситуация „или/или“.
Културни ценности, отнасящи се към потребителското поведение
Подчинение/Партньорство. Човешката дейност се основава на …
Допълнителна информация | |
Цена | 20 лева |
Приблизителен обем, страници | 7 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 141022 |
Вижте още … |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!