„Ако клиентът не иска да купи вашата стока, отидете на компромис!“
Същността на метода на компромисното решение е В СЛУЧАЙ, ЧЕ КЛИЕНТА СЕ ОТКАЖЕ ОТ ПОКУПКА НА СТОКАТА, СЕ ПРЕДЛАГА ДРУГА СТОКА ИЛИ ДРУГИ УСЛОВИЯ. Този метод може да се използва в малко по-различна интерпретация НА ПЪРВОНАЧАЛНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ, КОИТО ЯВНО СА БИЛИ ЗАВИШЕНИ И ЩЕ БЪДАТ ОТКЛОНЕНИ ОТ КЛИЕНТА, А СЛЕД ТОВА ПРИДВИЖВАНЕТО НА КОМПРОМИСНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ, КОИТО ИЗГЛЕЖДАТ ПО-МАЛКО ЗНАЧИМИ СПРЯМО ПЪРВОНАЧАЛНИТЕ, НО ИМЕННО ОТ ТЯХ СТЕ БИЛИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ.
В какво се състои методът на скритите компромисни решения. Защо той се отнася към техниките на скрито влияние. Работата е там, че когато правите „по-изгодно“ предложение към клиента, вие, отстъпвайки от първоначалното правите на човека отстъпка. Подсъзнателно той възприема това ново изискване не като ваше, а като свое. Изглежда примерно така:
Вие: „ Изпълнете моето изискване!“
Клиента: „Не!“.
Вие: „Не! Е добре. Тогава изпълни това, което е изгодно за теб! Това, разбира се за мен е по-малко интересно, но ако не може по друг начин, този вариант накрая ще ме устрои. Какво ли няма да направиш от любов към хората! Следващия път всичко ще бъде както аз искам, а сега добре, така да бъде!“.
Ако клиентът не се съгласи веднага на покупка, активно се опитайте да ….
Допълнителна информация | |
Цена | 10 лв. |
Приблизителен обем страници | 2 страници |
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист | 60 лева/час |
Идентификационен код | 143027 |
Вижте още… |
ВАЖНО!!! При поръчка на материал от раздел Е-БИБЛИОТЕКА, трябва да копирате кода от поле "Идентификационен код" от таблицата в края на страницата и да ни го изпратете в заявката!